Wie heeft er allemaal een EIGEN binnenbak???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ArabianRanch

Re: Wie heeft er allemaal een EIGEN binnenbak???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:15

Wij hebben op de eerste plaats een super buitenbak.
Het mag dagen achtereen stortregenen, geen plasje te bekennen in onze bak. Knipoog
Daarbij komt dat wij PAL naast de manege wonen waar 5 binnenbakken zijn Haha! Dus wat dát betreft hebben wij veel geluk Knipoog

SummerEnds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:25

Wij hebben thuis een binnenbak die gebruikt wordt voor dressuur en jumping en 2 buitenbakken: 1 voor dressuur en 1 voor jumping.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 19:26

Ik mag een bak lenen, 300 meter verderop. Komt werkelijk nooit iemand, ik mag er in rijden zolang en zoveel ik wil. Hij is niet erg groot (35 x 20), maar met slecht weer is het te doen. Ja

marva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 23:03

carlijn83 schreef:
Oef, dat zou wel relaxed zijn zeg Lachen

Ik heb gelukkig over een paar maandjes ook geen klagen meer!!
Op mn werk waar mijn paarden sindskort ook staan wordt alles uitgebreid en gaan we naar een nieuwe accomodatie met 2 binnenhallen Lachen

Wat een luxe met dit weer, ik denk erover ook te verhuizen naar een accomodatie met binnenbak.
carlijn83; Hebben ze nog een stal vrij op je werk met 2 binnenhallen?? Tong uitsteken Tong uitsteken

Buggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:44

Wij hebben het wel over een binnenbak hier bij ons thuis, maar het zit allemaal heel moeilijk met de vergunningen dus jah dat is nog even afwachten...

Gelukkig hebben we een goede buitenbak met all weather tuft bodem maar met het weer van vorige weekz ou het ideaal zijn...

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:46

ik heb geen eigen binnenbak, maar wel op de pensionstal Tong uitsteken

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:05

We hebben een buitenbak, en eerlijk gezegd ben ik daar al heel bly mee. We hebben eigenlijk nooit last van regen ofzo, alleen soms van harde wind, maar das ook maar 1 keer in half jaar. Alleen als het sneeuwt rijden we niet, maar dat is ook niet zoveel & te koud om te rijden, vind je niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:38

Niet ikzelf Vork maar wel waar Ed'je gestald staat. We hebben een binnenbak én buitenbak. Dus dat is wel handig als het regent ofzo.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:03

Wij hebben geen eigen binnenbak. Maar ik vind het sowieso lekkerder rijden in een buitenbak behalve als het regent of super hard waait.

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:08

Over 10 jaar als ik Anky heb verslagen bij de olympische spelen en ik ben onwijs beroemd en er stromen bakken met geld binnen kan ik zeker weten meepraten. Maar nu hellaas ik heb helemaal geen bak ik rij altijd in de buitenbak van de vereniging (dat is 10 minuutjes rijden met paard). In de zomer rij ik ook vaak bij ons in de wei vind ik ook heerlijk. Maarja dat wou je niet weten.

Dennis_Eros

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:02

Shirley_ schreef:
We hebben een buitenbak, en eerlijk gezegd ben ik daar al heel bly mee. We hebben eigenlijk nooit last van regen ofzo, alleen soms van harde wind, maar das ook maar 1 keer in half jaar. Alleen als het sneeuwt rijden we niet, maar dat is ook niet zoveel & te koud om te rijden, vind je niet?

Als het regent ofzo is een binnenbak ook wel fijn denk ik... Ik bedoel gewoon zodat je niet in de modder moet gaan trappelen en van die dingen..

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 13:30

Ik snap niet waroom sommige mensen denken dat dit zo'n nananananaaa topic is. Haha!
Wij hadden vroeger een 'binnenbakje' van 12 bij 8 ofzo. Kon je een beetje in stappen en een mini stukje draven maar was eigenlijk voor slecht weer.