wel of geen peesbeschermers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sibondJarig

Re: wel of geen peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:06

ik rijd altijd met peesbeshcermers, nooit met bandages, aan de achterkant doe ik ze alleen maar om met springen met dressuur vershchilt het maar iig altijd voor!

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:07

je hebt ook peesbeschermers met bont aan de binnenkant, hiervan krijgen ze geen wondjes (mijn paard kreeg kale plekken van peeskappen en met die bontdingen is het weer goed)

leeuwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:18

ik zou wel wat omdoen voor de bescherming vooral als je in het bos gaat rijden dan zou ik wel Bandages omdoen

jenniiferr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 13:36

ik doe het altijd verschillen ene keer heb ik zin in bandages andere keer heb ik zin in peeskappen voor mijn paard maakt het niet veel uit ik doe iedergeval wel altijd 1van de 2 om nooit rij ik zonder

Steffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 13:52

Bij mij schuren ze niet, maar misschien moet je dan betere kopen ofzo..

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:03

bij mij schuren ze niet, ik doe ze aan met springen dan verder als ik zin heb Tong uitsteken ligt er maar aan. meestal doe ik ze met longeren ook aan omdat hij dan in t begin best wild gaat liggen doen.
maar ik had gehoord dat het niet goed was om ze iedere keer aan te doen, want dan kregen ze zwakke pezen ofzo Tong uitsteken
als ik peesbeschermers aandoen doe ik ook strijkklappen aan.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:04

Geen bescherming zou k zeggen. Als je pony er niet tegen kan, en verder geen blessures heeft gehad, lijkt dat me een hele logische oplossing.
Een paard zonder oude blessures zou geen peesbescherming nodig moeten hebben, tenzij al zó verzwakt door constant gebruik ervan.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:04

Ik rij altijd rondom met peesbeschermers of bandages.
Als ik ga springen of ga buitenrijden dan ook nog springschoenen

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:57

Mietje schreef:
Geen bescherming zou k zeggen. Als je pony er niet tegen kan, en verder geen blessures heeft gehad, lijkt dat me een hele logische oplossing.
Een paard zonder oude blessures zou geen peesbescherming nodig moeten hebben, tenzij al zó verzwakt door constant gebruik ervan.

Mijn paard heeft geen blessures, maar dat komt omdat de beenbeschermers dat iedere keer tegen hebben gehouden. Anders had ze er nu wel wat gehad.
Zij kon ook niet tegen peesbeschermers en bandages, maar met 3 in 1 beschermers gaat het wel goed.