Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Apple schreef:Tsja, dan is daar niet veel aan te doen.
Kun je het hooi niet in een hooinet geven? Dan wordt het in elk geval niet verspild en heeft hij toch wat te doen?
Hoe wordt het hooi in die blubberpoel die paddock heet gegeven?
).
. Brrrrrrrr. 

dat hij binnen stal) en dat ik daarvoor meer wil betalen. Iemand anders van stal leek dat ook wel wat en had ook haar paard binnen laten staan (zij staat 2 boxen verderop). Toen ze dat aankaarte bij de eigenaar vertelde hij dat het wel kon (tegen meerprijs) maar dat wij dan geen keus meer hadden.
Binnen is ook echt binnen. We mogen ze dan als het beter weer is en de paddocks er beter uit zien niet zelf naar buiten zetten (ook al halen we ze zelf weer naar binnen).
maar laat het jullie alvast weten....

pmarena schreef:Ik ken het , had ik een paar maanden geleden en heb nog geen seconde spijt gehad dat ik weg ben gegaan
triest ....
dyaco schreef:pmarena schreef:Ik ken het , had ik een paar maanden geleden en heb nog geen seconde spijt gehad dat ik weg ben gegaan
Ik denk ,als ik dit zo lees , dat je idd beter kan gaan uit kijken naar een andere stal Met post-it comminicerentriest ....
Het lijkt mij ook dat de stal eigenaar alleen aan zijn eigen hachje denkt (en portomonee) dan goed te zijn voor zijn pension klanten .
Ook denk ik dat je eigen humeur hier onder gaat lijden en je gaat toch voor je plezier lekker naar je paardje toe ?
En ga gewoon eens rond kijken in de buurt of er iets is kijken mag toch ?
Enne naar mijn weten is die pension houder van jullie echt wel een uitzondering

Per woensdag sta ik op een andere stal.
Werd nl door een onbekende man gebeld die daar van't terrein zou worden geschopt. (Is inmiddels weer teruggedraaid).
Dus wij woensdagavond halsoverkop naar een andere stal.

Tzatzi schreef:Ja...wel balen hoor!!...de accomodatie is heel goed maar de rest.....![]()
Heb er geen goed gevoel meer bij...