Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Madeleine16 schreef:Ik betaal voor deze stalling 270euro in de maand.
). Ik zelf sta op een stal, niet het nieuwste van het nieuwste.. maar alles doet het prima. Paard staat in een redelijk ruime box met vlas, krijgt 2 keer per dag brokken, elke dag hooi, wordt 3x per week uitgemest en krijgt ook vlas erbij. Wortelen moet je zelf kopen maar zijn maar 3 euro voor een megagrote zak. Een (weliswaar kleine) binnenbak voor als het slecht weer is.. en een goede grote buitenbak, deze is vaak goed te doen. Er is een stapmolen en ze worden iedere dag van 10 tot 5 op de wei gezet, mits het lekker weer is. Goede uitrijmogelijkheden, je moet wel een stukje rijden maar je komt vanzelf in bossen en van die weggetjes tussen weilanden door, waar je heerlijk kunt rijden. Aardige mensen ook
.. Er staan ongeveer 60 paarden op stal, en ik betaal 200 euro pm. Madeleine16 schreef:Ik heb intresse in www.staldebergen.nl , ik ben toch nu al gewend die 270 per maand kwijt te zijn.
Het probleem is dat ik pas in juli een auto heb en dan eventueel me paard kan verplaatsen i.v.m vervoer!
Sjoert schreef:Madeleine16 schreef:Ik heb intresse in www.staldebergen.nl , ik ben toch nu al gewend die 270 per maand kwijt te zijn.
Het probleem is dat ik pas in juli een auto heb en dan eventueel me paard kan verplaatsen i.v.m vervoer!
Dan vraag je eventueel een ander of deze je kan helpen.
Madeleine16 schreef:Ik heb intresse in www.staldebergen.nl , ik ben toch nu al gewend die 270 per maand kwijt te zijn.
Madeleine16 schreef:SLOTJE a.u.b
Madeleine16 schreef:Het voeren is een zeer groot probleem, mijn paard is erg aan de dunne kant, hij is nu 16 en ik wil hem goed op gewicht houden. Wanneer ik aan de eigenaresse vraag of hij meer kan krijgen (hooi) zegt ze:
Hij is dun gebouwd, hij hoort zo dun. (ondertussen steken de botten eruit) Ik snap dan echt niet waar ik voor betaal. Stiekem pakt de hele stal ondertussen hooi als de eigenaresse weg is.
wil er echt niet weg! de bak is soms wel een beetje nat als het geregent heeft maar dat droogt zo weer op mesten wordt 2 keer per dag voor me gedaan en voeren ook!
ik zal iets anders zoeken je hebt er namelijk niet echt veel positiefs over te zeggen