LoSiem schreef:105 euro is wat ik betaal voor stalling
Maar dan heb je alleen stalling? of ook voer, stro ed?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LoSiem schreef:105 euro is wat ik betaal voor stalling
Lavandula schreef:Maar wie runt die stal eigenlijk? jij of je ouders??..LoSiem schreef:105 euro is wat ik betaal voor stalling
Maar dan heb je alleen stalling? of ook voer, stro ed?

Lavandula schreef:Aha ok, nu snap ik het
Dacht eerst dat jij de stal helemaal alleen runde.. maar blijkbaar niet dus
Wel leuk hoor, al die paarden aan huis hebben!!
Desiree_Tina schreef:Hier in de buurt staat iemand die het echt belachelijk goedkoop heeft! vind ik. Je rijdt in een buitenbak, springmateriaal, stalling, er wordt gevoerd, je hoeft zelf geen voer te kopen. stalbeddeking is er ook al, je moet wel zelf uitmesten, dagelijks weidegang, wordt voor je op de wei gezet en goede uitrijmogelijkheden, een wc, geen warm water, water uit de put halen met een emmer en je kan er in de zomer een slang op aansluiten. alleen de mensen zijn niet aardig, kraken iedereen af en zijn enorm uit de hoogte. maar ik vind 100 wel goedkoop hoor
Aikie schreef:Desiree_Tina schreef:Hier in de buurt staat iemand die het echt belachelijk goedkoop heeft! vind ik. Je rijdt in een buitenbak, springmateriaal, stalling, er wordt gevoerd, je hoeft zelf geen voer te kopen. stalbeddeking is er ook al, je moet wel zelf uitmesten, dagelijks weidegang, wordt voor je op de wei gezet en goede uitrijmogelijkheden, een wc, geen warm water, water uit de put halen met een emmer en je kan er in de zomer een slang op aansluiten. alleen de mensen zijn niet aardig, kraken iedereen af en zijn enorm uit de hoogte. maar ik vind 100 wel goedkoop hoor
Dit hebben wij ookallemaal behalve dat je zelf moet uitmesten dat doen we ook nog is;)
Het is wel echt leuk werk!! maar we houden er idd weinig aan over:P

Mystica schreef:Ik woon ook in Groningen. Ik betaal ook 100 euro per maand.
Daarvoor heb ik:
Faciliteiten
binnenbak met verlichting
buitenbak met verlichting
longeercircel
Wc
Behoorlijke kast
Wasplaats
Stacarava als " kantine"
Weidegang
Groot bos vlak bij
Voer
hooi
stro
biks
wortels
Diensten
Zij mesten
Zij voeren
Zij zetten de paarden buiten en binnen

En je kunt kiezen tussen een binnen of buitenbox. Staan nu 18 paarden, en de eigenaar zegt dat hij er een prima inkomen aan heeft.
Janine_L schreef:
Maar een weiland bij een boer kun je niet vergelijken met een volledig ingerichte pensionstal niet qua kosten en ook niet qua accomedatie.

Sjoert schreef:Janine_L schreef:
Maar een weiland bij een boer kun je niet vergelijken met een volledig ingerichte pensionstal niet qua kosten en ook niet qua accomedatie.
Maar dat lijkt me toch meer dan logisch.
Ik hoop dat de TS dat toch ook wel door had.
ik denk dat mensen het voor 180 ook nog zouden doen hoor
Aikie schreef:wij hebben 11 stallen. Wij verhuren ze ook.. ze betalen rond de 100 per maand. en wij mesten zelf af, voeren zelf, doen zelf naar buiten, en naar binnen. Is dit te goedkoop?
Reactiiee graaagg:D
Als de onkosten van het verbruik er maar uit kan, dat vind ik zelf het belangrijkste. Eerder hadden wij de boxhuur ook vrij laag en kon het qua kosten (stro,vlas,hooi,brok,water) al niet eens uit. Nu we de nieuwe stal klaar hebben met de goede bijpassende prijzen is het werk ook aangenamer om te doen. Dus ik zou het evt herberekenen en dan die prijs doorberekenen.