Hoe veel kun je daar voor vragen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stillfree

Re: Hoe veel kun je daar voor vragen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:48

hoi,nee sorry ik zou het niet weten als ik evt iets hoor dan laat ik het wel weten

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 17:30

sronnie schreef:
Ik zou zo rond de 220,- per maand vragen, voor de kleine buitenstallen iets van 190,-.
Zelf zou ik het niet prettig vinden als er maar 2 x per week uitgemest zou worden, vindt het persoonlijk te weinig.

Vind ik ook te weinig maar alleszins beter dan waar m'n paard nu staat! Die pensionhouder kuist z'n stallen maar 1 keer per week uit...
Ik probeer alle dagen haar stal zo proper mogelijk te maken maar dan nog ligt hij na enkele dagen smerig.
Ik heb hem al een paar keren zelf uitgekuist maar dan zaagt die pensionhouder dat ik z'n stro opgebruik, komaan zeg, wat kost stro?!
Vandaag stond ze letterlijk in de stront en de urine, hij strooit die boxen wel alle dagen op maar 1 keer per week heb ik echt nog nooit meegemaakt, ben op zoek naar een nieuwe stal nu!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:21

stillfree schreef:
hoi,ik had ook een vraagje ik verhuur nl. ook een paar stallen maar ik mest 7dagen per week en dan niet alleen de poep maar ook de zeikplekken zeg maar en dan zit er elke dag schoon stro in.Ik voer in de winter 3x per dag hooi en 2x biks en zomers 2x hooi en 2x biks en de hele dag weidegang verder staat je paard jaarrond de hele dag buiten (ok als het de hele dag regent niet) in een paddock die nooit onder water staat.Worden binnen en buiten gezet alleen de rijbak is niet zo groot maar nooit nat en ik heb ook best wel uitrij mogelijkheden. ik vraag voor een paard 275 en pony 250 en het ligt in amsterdam is dit teveel?Vlak bij mij in de buurt vragen ze nl.200 maar daar moet je zelf mesten staat je paard de hele dag binnen en moet je zelf komen voeren 's avonds.en het is er best wel een bende.Eerst dacht ik dat 275 voor mij teveel was maar toen ik dat dus zag dacht ik ik ga echt niet zoveel als dat vragen terwijl ik nog uitmest enz.

Of je te duur bent merk je vanzelf Tong uitsteken
Als je moeilijk klanten krijgt, maar wel genoeg bekend bent of adverteert, dan is de prijs-kwaliteitverhouding mogelijk scheef. Tenzij je afgelegen ligt en/of geen uitrijdmogelijkheden hebt, en dat natuurlijk de reden is om niet bij je te staan.
Als je veel verloop hebt, zou ik ook vragen aan klanten wat de reden was om wat anders te zoeken. Misschien kun je iets aan de situatie veranderen of verbeteren.

Zit je altijd vol en heb je een wachtlijst? dan vinden ze de prijs-kwaliteitsverhouding blijkbaar in orde, of je zou misschien zelfs iets meer kunnen vragen als je dat zou willen...

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:23

Ik heb er geen verstand van, maar ik denk dat je er wel een ruime prijd voor mag vragen, lijkt erg mooi/netjes! Ik bedoel binnenbak, warm water bij de wasplaats, etc. dat is toch wel allemaal luxe!