Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sronnie schreef:Ik zou zo rond de 220,- per maand vragen, voor de kleine buitenstallen iets van 190,-.
Zelf zou ik het niet prettig vinden als er maar 2 x per week uitgemest zou worden, vindt het persoonlijk te weinig.
stillfree schreef:hoi,ik had ook een vraagje ik verhuur nl. ook een paar stallen maar ik mest 7dagen per week en dan niet alleen de poep maar ook de zeikplekken zeg maar en dan zit er elke dag schoon stro in.Ik voer in de winter 3x per dag hooi en 2x biks en zomers 2x hooi en 2x biks en de hele dag weidegang verder staat je paard jaarrond de hele dag buiten (ok als het de hele dag regent niet) in een paddock die nooit onder water staat.Worden binnen en buiten gezet alleen de rijbak is niet zo groot maar nooit nat en ik heb ook best wel uitrij mogelijkheden. ik vraag voor een paard 275 en pony 250 en het ligt in amsterdam is dit teveel?Vlak bij mij in de buurt vragen ze nl.200 maar daar moet je zelf mesten staat je paard de hele dag binnen en moet je zelf komen voeren 's avonds.en het is er best wel een bende.Eerst dacht ik dat 275 voor mij teveel was maar toen ik dat dus zag dacht ik ik ga echt niet zoveel als dat vragen terwijl ik nog uitmest enz.