Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SuperRupsje schreef:Ik krijg de indruk dat veel mensen die gratis willen bijrijden vergeten dat ze alle lusten en niet de lasten van een eigen paard hebben, en alleen maar zien dat ze een dienst aan de eigenaar bewijzen. Maar ze vergeten dan dat de eigenaar ook een stukje van zijn paard "afstaat", je moet als eigenaar maar hopen dat het allemaal goed gaat, voor dat risico mag je best wel een financiele vergoeding vragen.
Urielle schreef:Hier in de regio zijn er ook wel mensen die betalen maar dat zijn dan echt manegeruiters in de typische zin van het woord. Degenen die een eigen paard of een vinniger manegepaard niet eens rondgestuurd krijgen bedoel ik ermee.
En dat vanuit het oogpunt dat ze dus idd wat van het paard kunnen leren en anders gewoon geen paard te rijden krijgen

ravellie schreef:@superrupsje: jeempie, jij betaald echt een hoop geld voor een vz paard hoor

runningkawa schreef:Beschouwen als...totdat de eigenaar hem weg doet.
Sta je mooi, helemaal verliefd op het paard wat weg gaat

runningkawa schreef:Je verleent elkaar een dienst

runningkawa schreef:
Ik krijg er nu voortaan ook voor betaald, maar dat is omdat ik niet meer bijrij maar train, paard wordt er beter op.
Dat is iets wat ik van een bijrijder niet direct zou verlangen
runningkawa schreef:Dan heb je het slecht geregeld