Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Durante schreef:En dan wat equishine erin,en dan kam /borstel ik er voorzichtig doorheen...
eefangel schreef:Durante schreef:En dan wat equishine erin,en dan kam /borstel ik er voorzichtig doorheen...
Dat doe ik ongeveer 2 keer per maand (elke keer als ik concours heb) Volgens mij moet je dat niet te vaak doen, want je trekt veel haren uit. (En ja ook als je het heel voorzichtig doet.)

Pareltjuh schreef:bij iedere poetsbeurtmaar mijne heb een vrij dunne staart dus ik haal er een haarborstel voor mensen doorheen en klaar, en nog cowboy magic (echt geweldig spul) en equi shine.

En meestal is hij na een middagje in de wei al weer helemaal zwart/geel. Als ik hem uitpluis deed ik dat eerst altijd met mn handen en ontklitmiddel van de boerenbond erin. Nu mag ik wel eens de borstel van een stalgenootje lenen en die is heel fijn, ik wil hem ook! van imperial riding en dan trek je er bijna geen haren uit!
Het is (vind ik persoonlijk) fijner als je het vaak doet dan heb je er 1x in de zoveeltijd niet zo veel werk mee. 
(Zodat ik er geen onnodige haren mee uittrek).