PERENBOOMPIE schreef:En nee was niet de enige rede TS vond ook dat haar drachtige merrie niet genoeg kon eten omdat ze door de andere paarden weggejaagd werd en omdat het stalgeld verhoogd werd en ze om de beurt de stallen moesten mesten,dus alles lezen voor je commentaar geeft,lijkt mij.
Perenboompie, ik heb ook nergens gezegd dat dit de ENIGE reden was voor TS.
Als JIJ eens goed leest, kun je zien dat ik antwoord geef op de vraag: "is het commentaar op de kinderen 1 van de redenen?"
Ik ga nu even temmen, want TS is al verhuist en geeft zelf verder ook geen reacties meer.

Was ook even bezig in andere topics, voornamelijkl over het verhuizen wat dus ook neit goed is gegaan.
veel sterkte met de wond van je paardenbeest. Wat heeft ze prachtige blauwe ogen!
je kinderen hebben het naar hun zin, jij hebt het naar je zin, je paardje wordt (misschien) niet meer weggetrapt! Stel je voor, op de stal waar je nu staat wordt je paardje weggetrapt, dat wil je toch zeker niet? dadelijk moet het veulentje komen en dan wordt het moederpaard tegen haar buik getrapt, wie weet wat er allemaal kan gebeuren! ik had het wel geweten