oudjaars avond wel of niet bij je paarden zijn!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: oudjaars avond wel of niet bij je paarden zijn!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 12:44

afgelopen jaren stonden ze gewoon buiten en hield een meisje wat naast weiland woonde oogje in het zeil. had voor zekenheid wel beenkappen en halster omgedaan. Dit jaar staan ze binnen, net buiten het dorp. Denk wel dat ze rustig blijven. ga niet erheen, dag erna pas.

Lorenz1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 12:52

Paarden staan aan huis en er is altijd iemand die een oogje in het zeil houdt. Je weet maar nooit. Gelukkig wordt er hier niet heel veel vuurwerk afgestoken. Ik laat ze gewoon buiten staan, op stal worden ze helemaal gek. Eigenlijk is het zo al 9 jaar lang goed gegaan, en reageren ze er wel op, maar niet heel heftig.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 14:09

Mijn paard staat op een manege en daar zijn allemaal boerderijen met dieren omheen dus daar in de buurt word verder geen vuurwerk afgestoken, en de manege eigenaarresse houd een oogje in het zeil.

Rasta onze andere pony staat hier in het dorp, ook de mensen waarbij hij staat houden een oogje in het zeil en als ik zelf thuis ben ga ik ook altijd even kijken.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 14:10

Mijn paarden staan aan huis en wij steken hier geen vuurwerk af. Dus mijn paarden staan lekker rustig.

goudbloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 14:12

om 11 uur gaat bij ons de radio op stal aan en het licht aan.
en rond 3 uur is het vuurwerk onderhand wel voorbij.
succes

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 16:46

Ik ga niet kijken. De stalhouder is wel aanwezig en voert extra kuil. Mijn paard geeft niets om vuurwerk, dus dat zal allemaal wel goedkomen. Ook met buiten rijden geeft ze niets om knallen, rook, rotjes en vuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 21:27