Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RUBYWHITE schreef:Bij mijn weten, zoals het verteld werd, is het in geheel duitsland ingevoerd miv dit jaar. Er mogen geen nieuwe stands geplaatst worden en bedrijven die het nog wel hebben hebben de tijd ik meende een jaar na dato nog de situatie aan te passen. Heb de papieren ook zo niet bij de hand omdat ik elders achter de pc zit. Maar waar zouden ze dan die info weg hebben?
RUBYWHITE schreef:Andere vraag tanniewanniehoe kom je zo ineens bij deze stand discussies
T@nj@ schreef:Nou, het is geen actie van mij hoor, ik ben er wel fel op tegen maar ik ben geen actie aan het opzetten of zo, ik wil gewoon weten of het verboden is (en dat is het dus nog niet) en of er iets aan gedaan is en zo ja wat precies.
Dit omdat wij het er op een ander forum over hadden en er werd gezegt dat het in Nederland verboden was maar dat is dus blijkbaar niet zo. Een meisje daar wil graag bereiken dat de stands op haar manege worden afgeschaft dus vandaar dat ik veel info zoek, ook hoe het in andere landen is gedaan bijvoorbeeld. Dan kan zij dat weer als voorbeeld op haar manege gebruiken.
Het gaat om een internationaal forum en er zijn nog meer landen waar stands niet verboden zijn dus vele mensen daar zijn op zoek naar info over hoe ze bijvoorbeeld een actie aan kunnen pakken.
Olympia schreef:Ik ken ook een manege hier in de buurt waar de manegepaarden in stands staan..
Zelf moet ik er niet aan denken, geef mij maar een ruime box..
DunDijk schreef:Hier hebben we het op school overgehad.
Wat we hadden gevonden is dat een nieuwbedrijf geen stands meer mag bouwen maar gewoon stallen moet laten bouwen.
Maar als een bedrijf al stands heeft, hoeven deze niet "omgebouwt" te worden naar stallen, maar mogen de stands gewoon blijven.
Dus echt verboden zijn stands niet, maar ze mogen niet meer gebouwt worden.