Ik kan de keuze niet maken wat betreft de stalling.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacqueline_

Re: Ik kan de keuze niet maken wat betreft de stalling.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 19:31

jolentinus schreef:
ik denk dat je de keuze al gemaakt hebt Tong uitsteken

dat wou ik ook net zeggen Haha!
succes he gewoon rustig om je heen kijken en niet te snel beslissen.
en die kantine binnenbak en wc luxe hoor!!! hebben wij nog niet... (wordt aangewerkt Pling )

heleen80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:02

ik zou zeker voor die nieuwe stal gaan!
en zolang er geen kastjes zijn kan je misschien zelf een kastje met slotje neerzetten bij je stal?
het klinkt in ieder geval heel goed!
succes!

PERENBOOMPIE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:30

Ik zou nog wel even navragen aan die mevrouw van de particuliere stal hoeveel jaar ze omgang heeft met paarden want naar mijn gevoel schieten er tegenwoordig de pensionstallen als paddestoelen uit de grond die beheert worden door mensen die nog weinig kaas gegeten hebben van HOE je een paard moet voeren en WAT je een paard moet voeren,op mijn vorige stal had men er zo weinig verstand van dat ze nog niet eens wisten dat een paard dood kan gaan aan beschimmelt stro en heb ze daar toen op gewezen nadat ik een zwart pak plus aantal zwarte plakken uit mn stal gehaald had,ook voerde ze in de winter graszaad hooi wat veel te droog is voor deze tijd van het jaar en waar niks in zit,is leuk voor zomers wanneer ze overdag in een groene wei hebben gestaan en dan savonds binnenkomen en dan nog wat van dat hooi te knabbelen krijgen maar niet in deze tijd van het jaar.Ook werd heel de stal swinters leeggehaald terwijl ik zei dat dat dan te koud is en ze snachts op het beton liggen gezien het opstrooien dan zo schaars gedaan werd dat ze op het beton zou moeten liggen,ben er na twee maanden ook weer vertrokken want had er geen vertrouwen meer in,en een dag voor mijn vertrek werd er snachts een paard naar Utrecht gebracht met drie verstoppingen,rarara hoe zou dat komen.Nu sta ik op een hele fijne pensionstal en nog goedkoper ook,en de eigenaar heeft stro en droog kuilgras van eigen land,paard blij ik blij en iedere dag gaan ze naar buiten en heeft een lekker hooibed savonds,alleen de bak is wat minder,nou jammer dan dan rij ik wel een rondje door het dorp of ga het bos in die is ook maar een minuut of 10 van stal af.