Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimmie261 schreef:mijn paarden staan op stalmatten zonder stro of wat ook eroverheen...kaal dus...
om te "knabbelen"(lijken wel hamsters als je het over knabbelen gaat hebben)hebben ze kuil,en dat voor de hele dag,daarnaast worden ze 4 x per dag nog eens gevoerd...
en nestelen in stro??zijn geen vogeltjes....ik heb jaren de paarden op stro gehad,en veel lagen door het rondjes draaien en klauwen op het beton,overigens stonden ze dan zeer dik in het stro.
ik ben zeer tevreden over de matten,en heb nog geen dag gedacht dat ze er zielig bij stonden.

dieselmarian schreef:kale stalmatten kunnen glad worden door urine en mest, waardoor ze uit kunnen glijden. mijn paard staat ook op stalmatten, omdat haar hakken kapot gaan van het liggen, heb hier gewoon stro overheen. vind het een zielig idee alleen maten, ook koud in winter.

silverbrumby schreef:nee, ook een paard hoort lekker zacht te kunnen liggen is mijn mening. Rubbermatten vind ik erg fijn, maar daaroverheen heb ik een dik pak krullen/zaagsel. Er zit hier overigens maar in een enkele stal rubbermatten in, als je van die paarden hebt die door de hele stal plassen dan worden de rubbermatten nog glad ook..

ik heb niet eens zin om hierop te antwoorden maar goed..