Pony in de schuur?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

INGEMUIS

Re: Pony in de schuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 21:58

ehm, hoe krijg ze dat paard dan uberhaupt uit de tuin? Clown Of heeft ze ook een deur van de tuin naar de weg!?

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:55

Je mag niet eens een paard in de schuur bij je huis zetten in een woonwijk . voor overlast voor de buren.

ik zou zeggen zoek een leuk weilandje met andere paarden.
of zoek een leuke stalling waar hij/zij lekker kan spelen met vriendjes ! Lachen

ps: kijk mijn berichtenaantal Tong uitsteken precies 1000

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:16

BabsieJana schreef:
Je mag niet eens een paard in de schuur bij je huis zetten in een woonwijk . voor overlast voor de buren.

ik zou zeggen zoek een leuk weilandje met andere paarden.
of zoek een leuke stalling waar hij/zij lekker kan spelen met vriendjes ! Lachen

ps: kijk mijn berichtenaantal Tong uitsteken precies 1000

1002 Haha!

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:29

mijn moeder had een praktijk laten bouwen zo'n 8 jaar geleden.. dus ook een grotere schuur en was helemaal gek van paarden dus wilde ik het ook Clown Ik helemaal gevraagt enzoo maar het mocht niet whah nu denk ik terug en sta ik 100% achter hun en lach ik mezelf toch een beetje uit met die gedachte..

Toen een vriendin van mij wilde dat ook en zei ook dat dr ouders er mee eens waren en goed vonden.. ik geloofde dat natuurlijk Tong uitsteken ja wat denk je zelf als je 8-9 bent.. Maar paar jaar later kwam ik dr achter dat ze het gewoon verzon?

Dus weet je zeker dat het mag van de ouders? of verzint ze het ook?????

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 16:32

Hoe oud is ze eigenlijk??

mlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 17:51

ik weet niet maar ik heb ergens van iemand gehoord en die kende een man die woonde ook gewoon in een rijtjeshuis in een woonwijk en die had geloof i een stuk of 3 paarden in zijn achtertuin staan..... en de ene seg weer van ja het kan wel een paard in je achtertuin en de ander weer niet.....maarja ik denk zelf dat dat dus echt niet mag...