Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje1990 schreef:mijn god zijn jullie blind ofzo? lees eens wat vorige posts! jah sorry hoor maar jullie manier van schoonmaken is Níet goed!
Maartje1990 schreef:mijn god zijn jullie blind ofzo? lees eens wat vorige posts! jah sorry hoor maar jullie manier van schoonmaken is Níet goed!
Malenka schreef:wat is er dan allemaal echt verkeerd volgens jou en waarom? Niet alleen maar zeggen dat iemand iets fout doet graag... maar ook uit leggen waarom dat dan fout is.
Paula schreef:Ik maak het allemaal wel schoon, Niels krijgt anders naar mijn idee behoorlijk last van z'n banketstaaf.
Het smerigste werk wat er is vind ik.. maar het moet ook gebeuren. Als er al die vellen bijhangen vind ik ook geen lekker gezicht.
Ik pak gewoon handschoentjes en handwarm water. Eerst inweken, en dan rustig de velletjes eraf trekken.
Il0na schreef:Ik heb water en babyolie heel dun vermengd in een
plantenspuit..
Als hij dan zijn flip eruit heeft hangen kan ik hem insprayen
ermee en dan de volgende dag is het helemaal schoon..
sandr0 schreef:Mijn ruin staat altijd te relaxen onder t poesten. Ook zijn piep word dan uitgebreid even gelucht. Ik kan dan op t gemakkie vieze dingetjes of velletjes er af halen.
Lilian1991 schreef:Me vriendin haalt ook altijd de velltjes er af. (Ruin)
Bij me merrie maak ik het tussen de uiers altijd schoon.
Maartje1990 schreef:sandr0 schreef:Mijn ruin staat altijd te relaxen onder t poesten. Ook zijn piep word dan uitgebreid even gelucht. Ik kan dan op t gemakkie vieze dingetjes of velletjes er af halen.
weer hetzelfde verhaal, bacterien ontstekingen etc etc.... met alle gevolgen van dien
Maartje1990 schreef:*kreun* laat ook maar jullie wíllen gewoon niet luisteren! die velletjes zijn het probleem niet, die mogen er best opzitten! de koker is het probleem en die velletjes moet je er dus ook niet afhalen!