XxSultanxX schreef:Welshcobfan schreef:Nu kan je het nog betalen, maar wat als je wél zelf je kleren etc moet betalen? of dat je gewoon te krap in tijd komt zodat je minder moet werken?
jah maar dat moet iedeen tog?bedoel je kan nu niet weten of je later geldproblemen hebt of dat je geen tijd hebt....dan kan je net zo goed nooit een paard nemen.
Ze is nu nog jong en is volgens mij nog schoolgaand. Als ze over 3 jaar minder tijd heeft zal dat vast komen omdat ze dan fulltime werkt. Je hebt geen zekerheden in je leven, maar 240 euro in de maand is niet veel. als je daar over een half jaar ook nog kleren etc voor moet aanschaffen, blijft er weinig van over. Stalling stijgt elk jaar. Als je gaat studeren je minder tijd overhoudt om te werken, je wilt op kamers, misschien andere stad, stufi is erg laag, en de ouders zullen steeds minder gaan betalen. Ik kan voor 220 euro niet mijn pony onderhouden,kleding kopen, anders spullen aanschaffen etc. Want ik wil ook wel een keer op vakantie, of een keer naar de bios oid.
Bovendien moet je ook nog een paard aanschaffen...
Ik zie in haar onderschrift: bijbaantje gezocht.
Dat wou ik er nog even bijzeggen, wat als je je bijbaantje kwijt raakt?