ja, bij mijn oom is tijdleijk, totdat mijn weiland droog genoeg is om op te laten staan.
Nu heb ik vandaag nog 3 aanbiedingen gekregen!!!! Verdorie, eerst weken stressen en ineens alles in week tijd.
1 weiland is 2,5 hectare, wel leemgrond, in Duitsland, maar al swe hun kinderen elke maand wat zakgeld geven mogen we het gebruiken. Is vriendinnetje van mijn bijrijdster, zo zijn we eraan gekomen. Haar moeder heeft dat stuk bij huis liggen, maar doet er nisk mee. Nu staan er al 3 jaar koeien van een boe rop, maar die heeft 95- betaald in 3 jaar tijd.
Wie weet hoe zit met bouwvergunning in Duitsland??
Deze wei accepteren we al te graag, voor de zomer gaan we die in voorjaar in orde maken. gaat wel weer veel geld kosten, weidepaaltjes, lint, rubber lint. pfff. Wil ook graag stallen op maken, schuilstal denk ik gewoon, en overal erom heen staan van zo`n bouwvalletjes waar ponny`s instaan. mag je in Duitsland gewoon wat bouwen? Of hoe zijn de regels daar?
Mijn biologische vader komt niet te weten dat ik bij mijn oom sta, dus ik verwcaht met hem ook geen problemen, vanaf hij weer een kindje heeft is hij gelukkig ook opgehouden met ons te stalken