Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Gelukkig woont de eigenaresse er naast, dus we gaan daar vaak lekker binnen zitten als we willen kletsen.
Voor je het weet heb je geen privéleven meer
MoniqueT schreef:Citaat:Gelukkig woont de eigenaresse er naast, dus we gaan daar vaak lekker binnen zitten als we willen kletsen.
Advies nr. 1 voor de toekomstige pensionstalhouder: begin daar niet aanVoor je het weet heb je geen privéleven meer

Citaat:Mag ik vragen of jij zelf een pensionstal hebt of ken je mensen?
Stacey schreef:shcmarathon schreef:Een kantine om je s winters in op te warmen en s zomers af te koelen... En ook om gezellig bij te babbelen en te kijken naar de mensen die aan het rijden zijn!
Vind ik niet. Bij een goede gezellige stal hoort in mijn ogen géén kantine.Juist die kantine zorgt vaak voor de roddels op stal die het minder gezellig maken. Misschien een kleine ruimte waar je zelf je water kunt koken voor een bakje thee of koffie. Wat stoelen en een tafel. Maar meer zou ik er niet van maken eigenlijk.
Verder zijn er al veel eisen opgenoemd die vanzelfsprekend zijn voor een goede stal.