runningkawa schreef:Op een bak die niet aan de maat is, zoals bij jou, zou ik overigens wel afknappen.
Helemaal mee eens. Buitenrijden in een bos of zo is wel leuk maar langs de weg rijden vind ik niets aan en durf ik niet goed. Dan komt het er op neer dat je 9 van de 10 keer in de bak rijd en dan wil ik me niet moeten behelpen met zo'n kleine bak. Bak zou echt minimaal 20 x 40 moeten zijn en liever nog groter 25 x 50 of x 60.
Stallen vind ik ook net wat aan de kleine kant. Vind eigenlijk wel dat ze 3.5 x 3 of 4 x 3 moeten zijn.
Als ze echt heel veel naar buiten kunnen en in de winter dus ook dan zou ik 3 x 3 wel accepteren maar dan moeten de rest wel optimaal zijn. Vind het wel fijn dat ze in groepen naar buiten kunnen.
2 x voeren is ook wel weer wat aan de weinige kant. Is wel te doen als ze veel buiten staan en dus kunnen grazen of voldoende hooi krijgen zodat ze daar een tijd zoet mee.
Conclusie het is het allemaal net niet. Keerzijde is natuurlijk weer dat als alles helemaal optimaal is zoals ik zou willen het waarschijnlijk allemaal weer erg duur zou worden lees onbetaalbaar voor mij.
Dus grote goed berijdbare bak, ruime stallen, weidegang in groepen en een toilet voor de ruiter dat zijn toch wel belangrijke vereisten voor mij.