Ruin: penis en koker schoonmaken wel/niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smano

Re: Ruin: penis en koker schoonmaken wel/niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:34

Die van mij vind het ook niet erg. Maar eigenlijk doe ik het haast nooit. Heb ook het idee dat het niet echt goed is maar soms stinkt hij wel . En zit er ook smurrie op de binnenkant van zijn achterbenen. Als ik het doe is het altijd binnen een mum van tijd weer vies. Dus misschien dan wel nutteloos.

kanjerbob

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:47

onze ruinen vinden het niet zo fijn als wij er aan komen, als ik een vel zie hangen, probeer ik het rustig weg te halen, maar ze reageren er korzelig op, net of en een vlieg op zit, ik moet zeggen bij de tinker is hij de ene keer schoner dan de andere keer, weet niet hoe dat kan, bij de haflinger meestal wel korsten op, ze laten ze ook niet veel hangen!!!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:36

Toen ik mijn verzorgpaard begon met verzorgen, hingen er echt ontzettend vieze dikke vellen en korsten aan. Héél vies, je kon de normale huid niet eens zien door alle korsten heen.
Hij vind het vreselijk als ik eraan kom, maar elke keer als hij hem eruit heeft hangen, peuter ik er toch wat voorzichtig af (met gevaar voor eigen leven, want hij trapt naar je hand dan).
Erg vies, en mijn handen stinken elke keer gigantisch. Tong uitsteken

Misschien inderdaad toch maar eens babyolie proberen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 21:51

haha ik trek altijd van die chirurgen handschoentjes aan

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 22:00

Ik maak die van mijn verzorgpaard niet schoon..
Dit ook omdat hij het niet echt fijn zit..
Ook al zit je pas onder zijn buik Clown

smano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 18:14

Cinnepin schreef:
haha ik trek altijd van die chirurgen handschoentjes aan

Ik ook maar dan moeten ze niet scheuren en het dan niet doorhebben Clown

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 21:38

mijn paard is daar altijd verschrikkelijk vies. krijg ik een keer kans alle vellen eraf te halen is het een week later weer helemaal geel en vol met vellen.. daarbij zitten zn achterbenen elke dag onder de zwarte prut(heerlijk, zo'n beige paard..) en zie je ook nog wel is van die zwarte proppen eruit hangen(die ik dan uiteraard weg haal.)
maar dus over het niet schoonmaken; het lijkt mij dat ik dit het beste een keer helemaal schoon kan maken ipv het maar zo goor laten zijn.. lijkt mij dat ik nu meer kans heb op infecties.
in de zomer stop ik de tuinslang altijd ff erin tijdens het afspuiten, en dan komen er wel al wat vellen uit, maar nu het winter is was ik hem niet meer en is het weer groot (zwart) feest..
nog tips?

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 21:46

[quote="roodgrapje

De koker of schacht is het gedeelte waar opa z'n tiereliertje in verstopt Knipoog
[/quote]

Whahahaha
~rolt van d'r stoel om jouw grapjes~ Hyper!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 15:17

Ik doe er nooit iets aan. En daar krijg ik de gelegenheid ook neit voor. Soms als hij in de wei staat zie ik weleens vel er half aan hangen, maar veel kan ik er niet aan doen. En een paar dagen later is het ook weer weg Lachen