gekocht nooit gekregen, wie ook?.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

apenstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 14:47

Ik heb wel eens iets opgestuurd en er in eerste instantie geen geld voor gekregen. Inderdaad ik ging ook van het beste in de mens uit.

Ik heb degene voor de keus gesteld spullen weer op komen halen of geld storten. De persoon had niet gedacht dat ik helemaal naar haar plaats zou komen rijden. Maar voor mij was het een principe kwestie en ik had het gaan halen. 1 week later stond het geld op mijn rekening. Het bleek een persoon te zijn, waarvan wel meer vreemde praktijken bekend waren.

Gewoon door blijven gaan met bellen, mailen enz.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 14:51

ik heb spullen via marktplaats en bokt gekocht en verkocht....altijd zonder problemen. Ik zorg er altijd wel voor dat in de persoon even bel! Zo weet ik dat die persoon er inderdaad woont. En verder kun je geld dat is overgemaakt zonder tegenprestatie altijd laten terughalen door de bank: wetsartikel onverschuldigde betaling volgens mij....

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:02

ik heb ook al enkele dingen gekocht en verkocht. Een keer heb ik het geld (voor een frontriem) pas na 8 maanden gekregen. Maar toch nog gekregen Haha!
Onder rembours lijkt mij idd het veiligste.

Maar effe klein beetje offtopic: niet alleen particulieren zijn zo! Ik heb nl nog steeds niks gehoord van Divoza. Zogezegd de ontwerpwedstrijd gewonnen maar ik word niet ingelicht!! Boos! Boos! Boos! Morgen bellen we weer naar Divoza hoor! Iedereen heeft al een catalogus, ik geen catalogus, geen bericht, niets Boos!
Mijn waardenbon (als ik hem nog krijg) ga ik opgebruiken en daarna bestel ik nooit meer iets bij Divoza!
xxx

DiamondCheckers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 22:25

Ja, dat is dus niet gewoon he! Ik kan me niet voorstellen dat Bokkers dit doen! We zijn hier toch op Bokt allemaal vrienden en ik vind het verschrikkelijk dat mensen dit doen tegenover iemand anders. Het is dus inderdaad heel moeilijk om te bewijzen dat je het verstuurd hebt. En helaas weten die mensen dat. Ik zou inderdaad afwachten en kijken of meerder mensen problemen hebben met die persoon. Gewoon lekker op Bokt zetten zodat anderen gewaarschuwd worden.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 14:00

KimS schreef:
Maar effe klein beetje offtopic: niet alleen particulieren zijn zo! Ik heb nl nog steeds niks gehoord van Divoza. Zogezegd de ontwerpwedstrijd gewonnen maar ik word niet ingelicht!! Boos! Boos! Boos! Morgen bellen we weer naar Divoza hoor! Iedereen heeft al een catalogus, ik geen catalogus, geen bericht, niets Boos!

even een update: eergisteren heb ik een boze e-mail gestuurd en vandaag kreeg ik telefoon. Ze verontschuldigden zich dat het zo lang geduurd heeft, en dat het allemaal in het honderd was gelopen. Schijnheilig
Verder welke maat van vliegenuitrijdeken ik wou Cool en ze gingen het vandaag nog opsturen samen met de waardenbon Haha!

Dus gewoon blijven aandringen en zeuren tot je krijgt waar je recht op hebt!! Haha!
xxx

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 12:22

Ik had ook altijd goede ervaringen met kopen via internet, tot die keer dat ik de betaalde spullen niet kreeg. Na veel gezeur mijn geld teruggekregen. Volgens de verkoper was het zoekgeraakt bij de PTT. Sorry hoor, maar dan kan je het uit laten zoeken. Ik had erg het gevoel dat ze het gewoon niet hadden opgestuurd, maar dat weet je nooit zeker. Ik kreeg het geld overigens pas terug, nadat ik beloofde verdere stappen te ondernemen. Niet voor het geld, maar om het principe....Ik heb die mensen laten weten dat ik het geld terughad en bedankte ze daar netjes voor. Nooit meer wat van ze gehoord....Tja, paardenmensen onder elkaar.......

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-02 14:20

ik heb zelf meegemaakt dat een bokker dit doet Boos!
ik heb er mooi voor gezorgd dat het gekochte ding afgeleverd werd, en de kosten(40 euro) zouden overgemaakt worden.
dit is nu ruim 2 maanden geleden en ik heb nog steeds geen geld ontvangen.
heb al een hele lading pb's en mails gestuurd maar geen reactie.
nu heb ik van iemand het telefoonnummer gekregen en dat ga ik dus echt bellen hoor Knipoog
ik doe dit dus nooit meer op deze manier, willen ze iets van mij kopen dan is het betalen bij aflevering, anders gaat het spul gewoon weer met mij mee naar huis Scheve mond en gewoon zelf ophalen dus niks op de post.
zielige mensen zijn het, die niet willen betalen of het betaalde ding niet op willen sturen Misselijk
we zouden eigenlijk alle namen die zoiets geflikt hebben, gewoon hier neer moeten zetten.
dan gaan ze zich misschien een keer schamen voor hun daden Haha!
toedeledoki
gillian

kijk ik net op mn rekening, is het netjes overgemaakt Haha!
misschien heeft dit topic sommige mensen wel aan het denken gezet Knipoog