Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shrOnatje schreef:@flettie: ik zal niet het hele paard volspuiten met anti-klit. ik zou niet spuiten waar het zadel moet liggen.. das namelijk erg glad. want antiklit daar worden ze glad van..strax hang je onder aan de buik
flettie schreef:shrOnatje schreef:@flettie: ik zal niet het hele paard volspuiten met anti-klit. ik zou niet spuiten waar het zadel moet liggen.. das namelijk erg glad. want antiklit daar worden ze glad van..strax hang je onder aan de buik
Valt wel mee hoor hoe snel mijn zadel schuiftMaar dan nog gebruik ik het alleen als ik met haar naar de keuring ga en daar heb je geen zadel nodig.
Sammy_xxx schreef:Heey,.,. ik heb 2 jaar een schimmel gehad..!!
ik waste elke dag sijn vieze plekken..
1 dag voor de wedsrijd helemaal met ZILVER SHAMPOO
smorgens voorde wedsstrijd was ik weer ...![]()
en als hij van de vrachtauto af kwam weer:P
maar wij haade alles geprobeerd..
maar zilver shamppoo werkte het beste..!!
(op sneeuw..!! je krijgt self wel koude hande maar het helpt wel super goed
suc6 haha
marquez1 schreef:Sammy_xxx schreef:Heey,.,. ik heb 2 jaar een schimmel gehad..!!
ik waste elke dag sijn vieze plekken..
1 dag voor de wedsrijd helemaal met ZILVER SHAMPOO
smorgens voorde wedsstrijd was ik weer ...![]()
en als hij van de vrachtauto af kwam weer:P
maar wij haade alles geprobeerd..
maar zilver shamppoo werkte het beste..!!
(op sneeuw..!! je krijgt self wel koude hande maar het helpt wel super goed
suc6 haha
sorry hahah ..!!
Van sneeuw had ik nog nooit gehoord, ik had wel moeite om je berichtje te lezen, zou je in het vervolg een beetje op je spelling willen letten?
Toydoll schreef:Niet op stal zetten
Lekker op een modderige wei houden, heb je nooit last van vlekken die er niet uit willen. Het is de stront die vieze plekken geeft en in een stal geef je nou eenmaal geen mogelijkheid om schoon te liggen/rollen
Heb altijd schimmeltjes gehad, ze waren altijd goed wit
Behalve de staart, maar als je die veel wast en veel cremespoeling in doet blijft ie ook aardig schoon