naar huis te haasten omdat het een beetje regent of onweert
om de ponys op stal te zetten.. Dagg, beetje regen is
goed voor ze
Worden ze schoon van hihi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Worden ze schoon van hihi 
Toydoll schreef:summer schreef:Dus mijn paarden gaan naar binnen als het onweert.
En dan slaat de bliksem in op je schuur en verbranden je paarden levend... Nee, ik heb ze duidelijk liever buiten!
Als je zorgt voor een goede afrastering en voldoende bomen in de buurt zal de bliksem niet inslaan.
Bij koeien slaat t vaak in om dat die domme beesten in de sloot gaan staan (vraag me niet waarom) en water trekt bliksem aan. Bij ons in het zwembad is het ook elke keer weer raak.
En ja, paarden en ponys staat allemaal buiten, zonder beschutting, zonder dekens. En dan is het huidige weiland niet eens 'veilig'; geen bomen in de buurt en een schriklintje...
Ze zijn niet van suiker, de eerste keer trillen ze misschien maar dan kweken ze meteen een goed waterdicht vachtje; daarna reageren ze niet eens meer.

Moniquegirl schreef:Ik heb geen paard maar zou ik die wel hebben zou ik hem niet buiten laten!

Hij heeft sinds begin mei nog geen nacht binnen gestaan.
Nu kan het nog, in de winter staat ie al genoeg op stal.