Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

joyce B schreef:Ik heb dezelfde smid als Stacy S en baalde ook dat hij gestegen was in prijs.
De keer ervoor heb ik hem door een kennisje hier van bokt laten bekappen en denk dat ik dat weer vraag. Alikesflame, op bokt. Ze heeft alleen de cursus gevolgd, maar Andrew liep goed en het zag er keurig uit. De echte hoefsmid haalt er meestal zoveel af dat hij gaat kreupelen op steentjes.
Ik kan in de Veenhoop ook nog wel even voor je vragen wat zij betalen voor beslaan, die ijzers blijven ook lang en goed zitten.
Taeke bekapt de paarden zelf...
Heb ze nog in de kast hangen en zal ze straks misschien weer eens gebruiken als ik over een grindpad moet rijden voor een blokje om...
Ik ben tevreden over mijn hoefsmid, hij doet alle paarden hier en neemt echt de tijd. En het is ook niet eerder klaar dan hij ook klaar is, dus je paard kan nog zo vervelend en drammerig zijn. Al moet hij er een uur mee bezig zijn hij blijft net zo rustig en kalm proberen. Wat dat betreft is dat een van het weinige goede wat ik heb overgehouden aan iemand, mijn hoefsmid
Al zou hij 100 euro vragen voor warm beslaan, ik heb zoveel prutsers de revue zien passeren...dan betaal ik liever meer voor een goede smid dan de helft minder voor een prutser.