de andere keer op loulou weet ik nie hoe het kwam, ik stapte gewoon aan de lange teugel en opeens ontplofte ze en ik lag ernaast
*verder 4 keer op de manege
*6 keer van nolka (mijn verzorgpony die ik 1 jaar heb gereden) waarvan 2x met nolka en al, 2x omdat het zadel niet goed was aangesingeld en ik opzij schoof (stom he), 1x door een sliding stop (dat deed ze in het begin minstens 4 x per keer dat ik aan het rijden was) en die andere keer weet ik niet meer
*ik ben 1 x van arie afgeketst (haflinger van haffie hier op bokt)
*1x van usha, daar ging ik ff zonder zadel op gewoon stilstaand en gerard hield hem vast, maar die liet los. Usha ging galloperen en na ongeveer 15 rondjes stopte hij in de hoek draaide om en gallpeerde weer aan en ik geleed eraf.
*3x van odie, die ging vaak rodeo rijden en ik wilde hem dat wel afleren (is trouwens gelukt
)de andere keer op odie ging ik springen hij weigerde en ging naar rechts en ik ging rechtdoor
*van lucy 1x echt (de andere keren gleed ik er gewoon af dus die tel ik niet mee) ik galopeerde aan bok, bok boem! het is een shettie dus daar blijf je dan heel moeilijk opzitten
dus in totaal 18 x dat ik me kan herinneren, maar het kan best meer zijn
)met rijden gestopt).
e eerste keer: was van een Fjord van een klasgenootje van me; ze kwam heel hard aangaloppern, steigerde en draaide zich tegelijkertijd.
!
, enz. enz.). We draafde en ik wilde net aangalopperen... boink, daar lag ik (auwww). "Witte vlekken....
!!" Heel maf... trekkers en andere "mumsels" maken d´r niets uit, maar dat.... erg maf!!!!
! Afgelopen jaar, waren er 2 die van Beer waren afgevlogen. Ik liep nog grapjes te maken: "
hoe kan je nou van Beer afvliegen, Beer bokt niet, Beer is nergens bang voor..." .
Dat was dan ook gelijk wel onwijs hard en is hij op mijn kuit gaan staan