welk merk trailer voor groot paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuzyE

Re: welk merk trailer voor groot paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:30

1,5 paards Olympialine.. wel jammer, eerst stond op de Atec site zo'n tabelletje met alle maten en gewichten, die ik nu niet meer kan vinden.

Ik moet zeggen dat als ik jou was toch aan iets als een Ifor zou denken. En dan zo'n XL. Lekker sterk en degelijk. Hebben ze bij ons op stal voor de belgen ook. Ik vind overigens mijn trailer te laag voor paarden boven de 1.70, Laatst stond een paard van een vriendin erin, die is 1.68 en dat kon precies...

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 11:41

Anneke schreef:
Wij hebben 2 heel grote paarden, een ruin van 1m83 en een Shire (zegt al genoeg )

We hebben een Ifor William's een extra grote. Daar passen ze met gemak in!
Super kwaliteit trailer's!

Heerlijke trailer inderdaad. Wij hebben deze ook staan en hij gaat nooit meer weg. Overigens ook ideaal dat je de trailer lekker van voor open kunt zetten op concours. Mijn paard staat dan een sruk rustiger.

Hippotha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:51

Anneke schreef:
Wij hebben 2 heel grote paarden, een ruin van 1m83 en een Shire (zegt al genoeg )

We hebben een Ifor William's een extra grote. Daar passen ze met gemak in!
Super kwaliteit trailer's!

Iforwilliams zijn toch maar 2.15m hoog?
Stond op de internetsite toen ik destijds ook op zoek was naar een hoge trailer.
Ik heb nu een Atec Starline 2.25 m. Mijn paard van 1.73 met flink hals erop kan er ruimschoots in.
HIj pastte trouwens ook prima in de iforwilliams waar hij eerst altijd in stond. Hij past zich gewoon aan

_Rosa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:45

wij hebben de atec starline en dan de 1 3/4 uitvoering, lekker hoog en breed ook ideaal als het regent op concour kan je lekker droog opzadelen

ik vind het echt super trailers, lekker ruim fijn in gebruik en gemakkelijk!!

Hippotha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:51

rhootje schreef:
wij hebben de atec starline en dan de 1 3/4 uitvoering, lekker hoog en breed ook ideaal als het regent op concour kan je lekker droog opzadelen

Klopt. Ik heb de 1,5 versie en met opzadelen is het vrij krap. Ik zadel dan ook thuis op en af!

_Rosa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:06

Hippotha schreef:
rhootje schreef:

Klopt. Ik heb de 1,5 versie en met opzadelen is het vrij krap. Ik zadel dan ook thuis op en af!

ik zadel eigenlijk nooit op en af in de trailer, gewoon op de manege en anders gewoon naast de trailer, maar mocht het een keer hard regenen kan het zo zijn dat ik in de trailer sta opte zadelen

SelindeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:51

Wij hebben een Bohemen Cantessa, 1 3/4 paard.. dus nét geen 2 paards.. nou is mijn paard niet zo groot, maar we vonden 't wel prettig als ik naast m'n paard kon staan in de trailer.. maar daar ben ik wel erg blij mee..

sandr0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 21:58

SelindeR schreef:
Wij hebben een Bohemen Cantessa, 1 3/4 paard.. dus nét geen 2 paards.. nou is mijn paard niet zo groot, maar we vonden 't wel prettig als ik naast m'n paard kon staan in de trailer.. maar daar ben ik wel erg blij mee..

wat is de hoogte van jouw trailer?