phoenix4ever"]
[quote="chantal1"][quote="runningkawa schreef:"geen" staat er niet bij!![]()
Als je zelf lang met paarden omgaat, leer je vanzelf waarom een paard iets wel of niet doet.
Hoef je geen NH voor te hebben
En hier ben ik het volledig mee eens!
Ik sta voor veel dingen open maar dit vind ik echt onnodig (voor mezelf en ook voor mijn paarden). Ze hoeven echt niet met een touwtje voor mijn paard zijn neus te zwaaien. Denk ook niet dat ze het echt zullen apprecieren

[/quote]
o ja en daarom zijn er meer dan de helft van de paarden mensen met problemen die ze niet kunnen oplossen en maar gaan slaan. ja dan praat ik over bijna alle paarden mensen die hun paard behandelen als of het een machine is.
[/quote]
Ik heb het toch over mezelf en mijn eigen paarden niet over de helft van paardhoudend Nederland.
Ik heb net even je andere berichten gelezen en als dat jou mening is over de klassieke rijkunst heb je toch een probleem hoor en ben je met de verkeerde mensen omgegaan.
Ik heb nog nooit een paard vrot geslogen, ze luisteren naar me WANT er is wederzijds respect. Ze weten precies wat ze aan me hebben en ik aan hun.
Als jij echt complete NH wilt dan moet je je paarden (als je paarden hebt)lekker op een goedvoedende wei planten in een of ander natuurgebied waar ze zichzelf kunnen verzorgen en geen last meer hoeven te hebben van de mens. Dan heb je pas NH.
Ik heb een hekel aan zulke hypes vooral in de paardensport en als ik geen NH bij mijn paarden uitvoer, waardeer dat dan he en kom niet met een of ander bericht erover van paarden vrot slaan enz.
EN keep it to the point, niet over half NL hebben als je het tegen mij hebt.