Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boeflover schreef:mijn vriend heeft voor mij ook een hindernis gemaakt.
hij heeft afvalstukjes van tuinpalen gehaald bij de praxis(en even laten zagen in blokjes van een centimeter of 10) (voor een klein prijsje) met twee tuinpalen. de tuinpalen zijn 1.20 hoog, de rest van de paal is gebruikt voor de onderkant. aan 1 zijde schuin afgezaagd en die zo tegen de paal aan gedaan, aan 4 kanten dus, zodat ie veel steun heeft.
als lepels heeft zn pa met een zaagmachine allemaal kleine inkepingen gemaakt in die kleine blokjes, zodat de balk goed blijft liggen en hij er toch gemakkelijk afgaat.
die blokjes er dus aan vast gemaakt met lijm en schroeven, helaas zitten ze wel om de 15 cm. omdat het anders niet meer paste, maar opzich ook geen probleem.
de balken hebben we ook gehaald bij de praxis, 4,- per stuk en die geverfd in 2 kleuren(roze met babyblauw)
heb nu dus een super orginele hindernis
kosten: bij mij zo'n 40,- (maar dat kwam omdat ik persé leuke kleuren wilde dus mengverf heb gebruikt)
overigens hebben we het ook nog helemaal in de grondverf gezet, zodat het minder snel gaat rotten, en verf geschikt voor buiten. (met een extra dikke laag op de delen die het snelste zullen rotten..)
Sies schreef:ik heb ooit hindernissen gezien me lepels (vaste om de 10 cm of zo) van plastic flessen. Azijnflessen of zo. gewoon de onderkant op 5 cm of zo afknippen. de onderkant dan middendoor en je hebt al 2 lepels. Lekker goedkoop. In een paal spijkeren