Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

linda_arnold schreef:Entingen zijn hier €16,75, maar dan lopen de kosten nog erg op idd
merrieveulen schreef:
ik zou toch eens navragen hoe dat nou zit in de wet, volgens mij is het namelijk zo dat degene die meer dan 50% van de onderhoudskosten van een paard of pony betaalt de rechtmatige eigenaar is. over hoe lange periode dat gerekend wordt weet ik niet, maar met al deze zaken, wormenkuren en entingen, en hoefsmid, ben je al een heel eind op weg lijkt mij... ik weet alleen niet precies hoe dat zit, ik zou het navragen als ik jou was, kan heel veel gedoe besparen!

JoT schreef:merrieveulen schreef:
ik zou toch eens navragen hoe dat nou zit in de wet, volgens mij is het namelijk zo dat degene die meer dan 50% van de onderhoudskosten van een paard of pony betaalt de rechtmatige eigenaar is. over hoe lange periode dat gerekend wordt weet ik niet, maar met al deze zaken, wormenkuren en entingen, en hoefsmid, ben je al een heel eind op weg lijkt mij... ik weet alleen niet precies hoe dat zit, ik zou het navragen als ik jou was, kan heel veel gedoe besparen!
Bewijs het maar eens... Ik heb het idee dat dat niet bepaald makkelijk zal zijn.

) gezegt dat als hij nog een x pony's zo zal behandelen dat we de politie/dieren bescherming erbij halen.. hij werd helemaal bleek toen ..
HA! eigen schuld!!!!!!!

JoT schreef:merrieveulen schreef:
Bewijs het maar eens... Ik heb het idee dat dat niet bepaald makkelijk zal zijn.

, maar goed dat je er op af gestapt bent. 
Bienotje schreef:Toch nog even hierop reageren..
Waar komt dit vandaan? Wettelijk opgenomen ofzo? Is natuurlijk een wet van lik me vestje, moeilijk toepasbaar bedoel ik daarmee te zeggen.
Zodra je dit inbrengt, hoeft deze boer alleen maar te zeggen dat hij van niets wist of geen toestemming heeft gegeven om DA en alles bij zijn eigendommen te roepen en ga maar door..
Maar gelukkig is het allemaal nu prima opgelost..