Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

OrissE_GipsY schreef:gewoon creme spoeling of creme voeding verdunnen met gekookt water. je kan er somers ook wat tea tree olie doorheen doen, of citonella olie, tegen de vliegen enzo.... ( vind het niet egt supergoed werken ofzo) die uit de winkel werken nog het beste haha !
ik maak het trouwens nooit zelf hoor, dit heb ik van iemand gehoord die maakte hel weleens.... maar werken doet het gloof ik niet echt

Hollybolly schreef:staan de ingrediënten niet gewoon op het flesje van de ECHTE paardenantiklitspray? en wat is die site van dabo dan?
arlette_love schreef:ik gebruik antiklit van harrys horse werkt heel goed!!!
en equishine werkt ook heel goed.
lijkt me trouwens heel slegt om zelf spray te maken ik doe het niet want die van mij gaat dan schuren!!!
het haar wordt er alleen maar vettiger van volgens mij Flieka_lOver schreef:ik gebruik dit recepje wel eens bij mijn verzorg shet...![]()
-creme spoeling pakken niet heel veel maar ongeveer evenveel als je zelf gebruikt en dat aanmaken met lauw warm water, goed roeren en dan in de staart smeren. dan ga je met je vingers door de manen/staart.. als je niet meer veel klitten hebt kan je eventuweel nog wat met de manenkam doen maar liever niet in de staart .. dan gewoon met water uitspoelen.
ik zou het er wel uitspoelen.. erin laten lijkt me niet echt lekker ik denk dat het dan ook vettig wordt ofzo.. maar dat weet ik dus niet ik spoel het er altijd uit![]()
ik kan je niet zeggen dat het super werkt, die je koopt werkt toch beter. maar het valt altijd wel eens te proberen . bij mijn palomino verzorg shetje is het soms echt een wondermiddeltje maar dat is dus soms ..
![]()
Groetjes Sophie