Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Boeli_Wendy schreef:Nou ookal is het modderzooi, is het is niet zo erg.
10x10 meter is beter als een stal waar de meeste paarden in staan.
Zelf zou ik een grotere wei menen als ik een eigen paard had
unamie schreef:Boeli_Wendy schreef:dan kun je beter omdraaienZelf zou ik een grotere wei nemen als ik een eigen paard had[/b]
als je een grote wei hebt neem je een paard
niet iedereen kan nl zo maar een wei "nemen"
nicolietje schreef:Haj,
Ten eerste moet ik even zeggen dat ik het belachelijk vind dat iedereen altijd doet alsof manegepaarden het zo zwaar hebben en ongelukkig zijn. Er zijn aardig wat manages waar de paarden gewoon dagelijks buiten gezet worden. En als paarden er goed uit zien hoeft dat niet meteen wat te zeggen over zijn welzijn. Ik denk dat velen van ons op de manege begonnen zijn of er nog steeds rijden en zeg nou zelf waar krijgen paarden het meeste aandacht?
Zo dat moest ik even kwijt.
Blue_Star schreef:Wallasliefje schreef:Sommige paardjes zoude blij zijn als ze 10/10m hebben :p
die manegepaardjes overleven toch ook elke dag zonder wei, dus kdenk niet dat het een probleem gaat zijn.
Ze overleven wel ja,maar 9/10 paarden zijn niet gelukkig
Ik vind het erg zielig voor je toekomstige pony waar ze bij terecht gaat komen.
Gras is zo meteen op,bovendien moet je ook nog een stukje afzetten voor in de winter,eerst op de volledige wei en dan een stukje afzetten en daar staan ze dan in de winter op en kan de rest van de wei weer groeien.Hoe wil je dat doen bij je 10m*10m??????
Als ik jou was zou ik me eens verdiepen in het psychische van een paard want zo te zien weet je daar niet veel van anders zou je deze vraag niet gesteld hebben.
nicolietje schreef:hier unamie!
dat hoor je me ook niet zeggen. Ik zeg dat er ook heel veel prima maneges zijn. Dat sluit niet uit dat er ook heel veel slecht maneges zullen zijn!
OemmiejO schreef:Ilindra schreef:Er is nog nooit een pony dood gegaan van alleen staan.
Nee idd.
Iedereen reageert altijd zo overdreven op een paard alleen zetten, maar dat kan echt gerust hoor. Uiteraard niet met alle paarden, maar met veel wel.
Ik denk alleen dat je pony het helemaal kapot loopt.. kun je geen paddock maken?
maaike93 schreef:shettie schreef:mm dan heb ik ook ff een vraag
sorry ts schrijver
maar wij gaan ook verhuisen en daar is achter ook een stuk land van 10 bij 10 m
ik heb nu een mini shet van 80 cm
en ik wil dan nog gewoon een mini shet er bij
is het dan wel groot genoeg??
bedankt
gr nienke
sorry voor het off topic zijn
hier geld hetzelfde als m'n andere post
Ilindra schreef:Er is nog nooit een pony dood gegaan van alleen staan.
Niet iedereen is in de gelegenheid meerdere paarden te houden.
Ik zou het gras weghalen en het stukje draineren zodat hij/zij gewoon op droog zand staat.
Laat je het gewoon gras is het binnen 1 maand een grote baggerbende.
Je kunt dan gewoon hooi gaan voeren zodat hij/zij iets te knabbelen heeft.
Carolien007 schreef:Even off-topic, zijn xxxHorseyxxx (ts) en pOnylOver dezelfde personen? Als ik namelijk de laatste berichtjes lees, zijn deze onder een andere nam.