Ik wil zo'n kwijlvoorpluk :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:55

Ilze heeft ook geen voorpluk, maar ik vind het wel goed zo.

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 14:14

Palma heeft een super voorpluk en de rest ook trouwens, foto's staan in mijn profiel ( en het is echt )

Onyx88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 14:27

Maar dat is ook wel heel erg raseigen. Ik heb nog NOOIT een haflinger gezien met dunne manen of zonder voorpluk....

trisca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 14:32

Onyx88 schreef:
Maar dat is ook wel heel erg raseigen. Ik heb nog NOOIT een haflinger gezien met dunne manen of zonder voorpluk....

Ik wel, 1 met hele erge zomereczeem

Kit_for_ever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 15:07

Die van mij heeft een soort bebossing op haar hoofd, ook wel 'de ponypluk... (foto's in profiel) 1 keer hebben we een stukje uit de staart van die van mij getrokken en dat bijgevlochten bij een paar met 'geen' voorpluk. Scheelt toch wel.

kylah

Re: Ik wil zo'n kwijlvoorpluk :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:45

het heeft een tijdje geduurt maar ik weet meer over hoe je een mooie voorpluk krijgt. ik heb dus een stalgenoot die extensions in vlecht in staarten. ze doet het ook in manen en voorplukken.

de prijs voor een voorpluk is 25 euro. dan krijg je dus een mooie volle voorpluk!

pb me even voor een telefoonnummer. ze woont in omgeving purmerend.

NessaX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:05

als je dat echt wilt , dan maar extensions :p

ma jouw paard is zoals hij is hé

daantjuhhh

Re: Ik wil zo'n kwijlvoorpluk :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:08

Eliene schreef:
Ik heb m'n paard ook alweer dik 9 jaar maar die voorpluk wordt nooit echt weelderig vrees ik! Met wedstrijden vlecht ik 'um meestal niet in (wordt toch een knotje van niks), dat scheelt weer haren uittrekken bij elastiekjes lospeuteren. Ik heb ook een stukje van de manen mee naar voren laten groeien zodat het allemaal iets dikker lijkt. Is gewoon erfelijk bepaald, ik heb een foto van d'r vader gezien en dat was volgens mij ook geen dikke bos maantop...

Ik hoop dat haar dochter van vorig jaar de voorpluk van haar vader heeft ge-erfd...

En toch vind ik het vreemd.
Als ik naar de staart van mijn paard kijk.. Echt ENORM. super dik lang en echt heel mooi.
Als ik naar de manen kijk dan moet ik ook vaak de manen trekken want die groeien zo snel en ze heeft z'n dikke manenkam..
Maar als ik dan naar dat iele voorplukje kijk word mijn gezicht triest..
Das echt amper een plukje te noemen..

Je zou denken dat als je paard een volle staart heeft en een dikke manenbos dat die voortoef ook wel een keer gaat groeien??
Maar nee hoor..

kylah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 21:40

mijn paard heeft helemaal nergens veel haar. dunnen manen, staart en voorpluk.

hij blijft idd lekker zoals ie is!

sissie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:35

Sissie heeft een hele dunne voorpluk. Toen ik haar kocht, groeide de pluk echt niet. Gewoon NIET. Na een jaar verhuisde ik met haar naar een andere plek, en daar begon het wel te groeien Hoezo, gek?