Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fransheijs schreef:Die van mij staan continu te koop! Goed geld bieden en ze gaan eruit!
Dienen tevens als grasmaaier, dus als ze weg zouden gaan zouden we weer moeten maaien, en dat is zo'n rotwerk
Dela schreef:Verkoop alleen wanneer er heeeel veeeel geld is geboden. Doe je dat niet, dan ben je een dief van eigen portomonnee.
Dela schreef:Verkoop alleen wanneer er heeeel veeeel geld is geboden. Doe je dat niet, dan ben je een dief van eigen portomonnee.
Ik heb het zelf meegemaakt, voor mijn vorige paard is veel geld geboden, heb het bod afgeslagen, nu heb ik haar in moeten slapen en heb je niets, uiteraard wel de liefde en de plezier...

Het is een recreatiepony, waar mn ouders mee mennen en ik mee dressuur/ buitenrijd. Echt een gezinspony dus.
Die blijft zn oude dag bij ons vieren. 
Dus ze houden de pony die we nu hebben om me te mennen enzo.
Ik heb het zelf meegemaakt, voor mijn vorige paard is veel geld geboden, heb het bod afgeslagen, nu heb ik haar in moeten slapen en heb je niets, uiteraard wel de liefde en de plezier...

.
)