Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Toad schreef:Met een a pony kun je volgens het reglement van de KNHS niet hoger dan L2 starten, dus ik weet niet waar je het over hebt?
Maar als jij met je shet tussen de paarden start kan je gewoon tot de Z2 hoor!
!!
muiszje schreef:@ ukkiepuk: hoop niet dat je het erg vind dat dit topic is gestart!
Komt Zorro weer een beetje in de aandacht van iedereen, helaas niet dmv rijfoto's maar zodra hij het weer doet......

dus helaas 

Toad schreef:Met een a pony kun je volgens het reglement van de KNHS niet hoger dan L2 starten, dus ik weet niet waar je het over hebt?

Tessa_frida schreef:Ik snap het sowieso niet meer.. Mag je met Ponies gewoon bij de paarden?
Waarom stappen de meeste mensen dan over naar een paard als ze 18 zijn geworden?
Maar even over Zorro! Wat een knapperd! Echt geweldig!

sandr0 schreef:Tessa_frida schreef:Ik snap het sowieso niet meer.. Mag je met Ponies gewoon bij de paarden?
Waarom stappen de meeste mensen dan over naar een paard als ze 18 zijn geworden?
Maar even over Zorro! Wat een knapperd! Echt geweldig!
Als je 18 bent mag je met je ponie niet meer bij de ponies starten en ga je over naar de paaden klasse. Daar mag je dus tussen starten met je pony ( ik dacht alleen D/E ponies maar dat weet ik niet eker). Een hoop mensen maken dan toch de overstap naar een paard om daar mee te starten. Vaak zijn deze in gangwerk wat ruimer dan ponies.