Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hij weet ook precies wat fietsen inhoud en zal dus niet gauw ineens stoppen of er keihard vandoor gaan. (onvoorziene situatie's daargelaten maar dat kan met alles gebeuren, niets met een dier is veilig)
Die is nog vrij bang en schrikkerig buiten. 
Maar het is wel een ideale manier om beweging te geven, in een flink tempo door de harde bermen draven...goeie afwisseling op longeren. Alleen pony vindt het ook ERG leuk, die wil het liefst galopperen. De laatste keer was ze een beetje vrolijk, gaf ze een bok, vloog er een stukje spatbord door de lucht hehe

)

Dat is een groot gedrocht buiten.
Die is toch iets te sterk.
zonder zadel met halster..)
Opzij van je af springen gaat eigenlijk altijd wel goed en ze is gelukkig nog nooit op mij/in mijn fiets gesprongen.
En bovendien is het goed voor de benen, door het draven op verharde weg gaan er trillingen door de pezen die ze sterk maakt.Ik doe alleen wel een hoofdstel in want ze is best wel sterk.. Maar ik vind het niet gevaarlijk, je moet gewoon een hoofdstel in doen, zweep meenemen (voor als ze niet meer willen lopen eventueel), en een fiets met goede remmen hebben. Het is een leuk voor die paarden, naast het werk.