Verder heb ik eigenlijk weinig last van honden als ik op mn paard zit. Als het zo is probeer ik óf in te halen óf even te wachten en zo non verbaal de boodschap wil overbrengen dat het hondje aan zn lijntje mag...

Vroeger had ik het trouwens met mn verzorgpaard. Die stond op een manege naast een soort meertje/bosje/recreatiegebiedje. Heb daar menigmaal een aanvaring gehad met knal oranje rubberboten met kindjes er onder*die op deze bizarre manier hun boot verplaatste van A naar B* dit met gevolg dat ik al bij punt C was...En ook honden die keihaard opeens hoor een soort struik heen springen op een niet zo'n mooi moment*rustig stappend met lange teugel*.... Ach...Honden...Heb er zelf 2 met manieren gelukkig die donders goed weten dat ze vooral niet bij een paard in de buurt moeten komen....

Ben ook wel eens bang dat ze mn paard grijpen of dat mn paard ineens trapt (in principe doet hij niks maar zou altijd kunnen). In dit geval mogen honden en paarden gewoon op het strand komen. Als er iets gebeurd zou je waarschijnlijk dus het getouw-trek krijgen?