Die dingen zijn het echt voor mij, ideaal om mee te rijden, doe bijna niet anders meer! Ik draag ze dag en nacht bijna.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

equitexdekje, mijn paard heeft geen bultjes meer
de (relatief dure) pensionstalling in Duitsland met hele dag weidegang (mijn paard is daar supergelukkig).
parelli-videobanden en touwhalster (ik ben geen klakkeloos aanhanger van Parelli, maar we hebben er allebei veel aan gehad)
westernzadel en hoofdstel (rij tegenwoordig naast dressuur ook western met mijn paard. We vinden het allebei geweldig!)
lageveld schreef:Sjonge, wat is iedereen snel tevredenIk hoef er niet zo lang over na te denken. Een jaar of 8 geleden heb ik mijn huidige woonstek gekocht. Een oud boerderijtje + grote schuur + 1,5 ha. grond voor iets van 250.000 GULDEN !
Kom daar nu eens om.

visje"]
[quote="lageveld schreef:Sjonge, wat is iedereen snel tevredenIk hoef er niet zo lang over na te denken. Een jaar of 8 geleden heb ik mijn huidige woonstek gekocht. Een oud boerderijtje + grote schuur + 1,5 ha. grond voor iets van 250.000 GULDEN !
Kom daar nu eens om.