Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ikke schreef:renatevb schreef:ik heb eergisteren nog eens effe geprobeerd de koker van mijn hengst te wassen. resultaat: nog steeds vuile koker en een blauwe plek van minstens 5 cm diameter op men kont, die nu alle kleuren uitslaat! Hij sloeg naar me en ik kon me nog net wegtrekken, maar meneertje was weer eens slimmertegelijk beet ie kei hard in men kont! Ik kon wel huilen! Bovendien had ik dan gisteren morgend nog eens les, ik kon amper op mijn kont zitten! Ik denk dat ik het maar zo laat, misschien vraag ik is aan de DA om hem te komen verdoven ofzo?
Zoals al eerder gezegd: zoiets moet je oefenen. Net zoals jij het niet leuk vindt om onaangekondigd in je kruis te worden getast, zo vindt een paard dat ook niet fijn en doet ie net als jij: hard schoppen. Helaas kunnen paarden dit veel harder dan wij............channie18 schreef:een ruin en een hengst laten het ook bijna niet toe dat je aan hun zaakje zit.
Kwestie van oefenen......
Ik mag er bij mijn ruin gewoon aanzitten. Dat heb ik ook vanaf dag een dat ik hem heb gedaan en hij weet dus niet beter.
renatevb schreef:ik was nog niet eens aan zijn penis geweest! ik was in de buurt een beetje aan het wrijven om te zien hoe ie reageerde! niet goed dus
ikke schreef:renatevb schreef:ik was nog niet eens aan zijn penis geweest! ik was in de buurt een beetje aan het wrijven om te zien hoe ie reageerde! niet goed dus
En jij laat je trainen door je paard??????
mirijam schreef:Hmmm ik vind dit een zeer interessant topic. Natuurlijk meteen toen ik dit las bij mijn merrie gekeken. Ze is nu 1,5 netjjes schoongemaakt met babydoekjes, maar tussen de uiers is het erg smerig ze het lijken wel een soort korstjes roodbruin achtig van kleur. Ik krijg ze ook haast niet los van ze vind het niet fijn als ik er aan zit.
Vanavond nog maar eens proberen....
Jullie misschien tips?
Relaxed schreef:Ik snap niet waarom mensen perse aan het zaakje van zijn of haar paard moet willen komen! Mijn buurvrouw moest ook koste wat koste aan het uier van dr merrie zitten en dan wel piepen dat ie zo narrig was met poetsen! Als ze het niet willen laat het dan lekker, zolang ze nergens last van hebben. En dan heb ik het nu echt alleen maar over uier/piemel schoonmaken, verder moeten ze gewoon luisteren....
. Maar is het echt beter voor het paard, of doen jullie het zomaar? mememe schreef:Hoe zijn jullie er dan aan begonnen(met alles te wassen en dan bedoel ik met namelijk bij merries).
Bij hengsten en ruinen lijkt het me niet zo fijn, maar als het beter is voor het paard dan moet je wel. Maar is het echt beter voor het paard, of doen jullie het zomaar?
.
Relaxed schreef:Mijne laat m vaak genoeg luchten, dus doe er niks aan. Trek er af en toe een x een strootje oid vanaf, that's it. Vind t ook onzin om m heel goed schoon te maken, nergens voor nodig...
HetLamoen schreef:oké en waar zitten die tepels dan..??