dusja die misschien proberen?
mijn paard is ook niet de liefste als hij die spuit weer ziet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
KiWiKo schreef:mijn ervaring ook.......... de shets zijn echt het ergste![]()
![]()

unamie schreef:Kris25 schreef:Dat jij slechte tandartsen hebt, daar kan ik niets aan doen. Mijn tandarts is nl wel goed.
Mijn DA pakt zelf ook de tong als hij iets in de mond moet voelen, hij heeft zeker ook een korte cursus in amerika gedaan? Ik studeer zelf ook diergeneeskunde en heb me nog nooit laten vertellen dat dit heel erg slecht zou zijn....
ik heb geen slechte tandarts
ik heb nl helemaal geen tandarts meer![]()
maar ga met mijn paarden naar een goede ervaren paarden kliniek
er zijn ongetwijfeld goede tandartsen maar nog meer slechte![]()
dat is ook de mening van de paardenkliniek waar ik altijd kom
zij knappen nl. de verwaarloosde gebitten op die die veel paarden-tandartsen veroorzaken door verkeerde behandeling
een dierenarts heeft wel een veel langere studie gedaan en zal dus iig beter weten wat hij doet
maar je mag van mij aan paardentongen blijven trekken hoor![]()
alleen.. ik doe het niet meer
Citaat:Ik pak ook weleens de tong van mijn paard, als ik even de kiezen wil voelen of kijken of er geen wondjes in de mond zitten.
Mijn DA heeft ook weleens gevraagd of ik even de tong wilde pakken zodat zij kon kijken.
Als het kwaad zou kunnen, zou ze dat echt niet vragen, toch?
zolang je er maar niet aan trekt RUBYWHITE schreef:beetpakken kan geen kwaadzolang je er maar niet aan trekt
Bandida schreef:Mijn paard gaat alvast met zijn hoofd tegen het plafont klaar staan als hij een rechthoekige verpakking ziet. Hij wil het niet, en als hij niet wil, dan wil hij echt niet.
Eergisteren heb ik de verpakking uit zijn zicht gehouden, een heerlijke sappige Granny Smith uitgehold, en daar de ontworming in gedaan. Hij proeft het wel degelijk, en twijfelt dan een beetje, maar hij wil die appel zooo erg dat hij hem toch volledig op eet
De keer ervoor had ik een paar wortels uitgehold, dat gaat ook prima.