Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nouvel schreef:Ik heb best redelijk wat setjes die ik ook wel regelmatig gebruik.
Maar ik moet zeggen dat ik niet elke keer bandageer als ik rijd, en zeker niet als ik naar buiten ga...
Als ik les heb vind ik het altijd wel leuk om alles zoveel mogelijk bij elkaar te passen, en sowieso let ik altijd wel een beetje op de kleur van mijn kleding en het dekje dat ik gebruik...
Vind ik gewoon leuk...
.
, gewoon omdat ik die het allerfijnste vind. Met les bandageer ik vaak (niet altijd) in bijpassende kleuren. Met trainen doe ik meestal gewoon peesjes om of 3 in 1 beschermers. 
Alane schreef:wel bijpassende peesjes , toch?
de 3 in 1 heb ik in zwart, dat past dus altijd
. Cognac, donkerblauw, wit en zwart en dan nog een set zwarte 3 in 1 beschermers en een set witte 3 in 1 beschermers
.
Alane schreef:witte peesjes en strijkers werden/worden zo snel geel, heb jij dat niet?
3 in 1 hebben we alleen in zwart (smeert niet zo) en ip wedstrijden altijd zwart leer, past altijd
Qimm schreef:magriet schreef:mijn kleren pas ik er al helemaal niet op aan.
Dat idd ook, alsof het hele paardrij gebeuren nog niet duur genoeg is, bovendien is het hele stejes gedoe behoorlijk onzinnig
Ik heb twee rijbroeken: een bruine en een donkergrijze. 
setjes, Vijf voor Auke en twee voor Eliza.