Citaat:BillyJean schreef:
3000 euro op 12 jaar is ook niet veel. Ik was idd veel duurder uitgeweest als ik hem 12 jaar lang verzekerd had.
Maar stel, een soortgelijke situatie met mijn nieuwe pony, binnen een jaar of 2. Dan moet ik weer een aantal euro's ophoesten, en weer een aanzienlijk bedrag neerleggen voor een nieuwe pony (ik weet inmiddels dat ik er niet zonder kan).
Citaat:Ten eerste wat heb je een geweldig mooie pony zeg!
Ik heb mijn paard nu 4 jaar en heb afgelopen januari besloten om haar in de verzekering te doen.
Ik heb haar voor 2500 euro laten verzekeren (ODA) en daarbij een uitgebreide ziektekostenverzekering afgesloten.
Ik heb net de rekening binnen en inclusief alle kosten ben ik 303 euro per jaar kwijt.
Ik heb alle verzereingen nagetrokken, overal offertes van gevraagd, forums nagekeken wat mensen voor ervaringen hadden met verschillende verzekeringen en deze verzerering kwam voor mij het beste uit de bus.
Ze heette vroeger de Amev en nu Hippozorg.
www.hippozorg.nl
Op de site kan je alles lezen en je premie laten berekenen.
Thanks!! Jij hebt ook een knap bontje!
Ook bedankt voor de extra informatie!
Ik heb mijn premie berekend bij HIPPO ZORG en ik kom uit op ongeveer 35 euro per maand (excl. assurantie en extra kosten). Ik heb HIPPO even een mailtje gestuurd wat die (vage) extra kosten dan zijn!
Ik heb in de berekening wel gekozen voor beperkte ziektekosten, aangezien de uitgebreide ziektekosten alleen als extra hebben dat je bij meer klinieken terecht kan (ook in Belgie). Bij de beperkte ziektekosten kun je i.e.g. terecht bij de kliniek in Utrecht en dat is voor mij voldoende (scheelt weer 75 euro per jaar).
Alles waar ik nog vragen over had, heb ik zojuist gemaild naar HIPPO: zoals WA, beperkt/uitgebreide ziektekosten etc. Als ik nog iets nuttigs tegenkom in hun antwoord, dan laat ik het hier nog even weten.
onze paarden zijn daar ook verzekerd...en wij zijn erg tevreden over deze verzekeringsmaatschappij