Rekening van de hoefsmid ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Rocco1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:06

onze hoefsmid wordt contant betaald door de manege eigenaar die voor de pensionklanten alles regelt.. dan schrijft hij voor iedereen een briefje die alles nog moeten betalen.. die "bonnetjes" bewaar ik ook altijd.. al is het alleen maar om te kijken hoe lang het geleden is dat ie geweest is.

bonnetjes moet je altijd bewaren !! je weet maar nooit....

Anoniem

Re: Rekening van de hoefsmid ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:18

Ik betaal ook altijd gelijk ,krijg ook altijd een bonnetje.Nu betaal ik ook altijd voor stalgenoten en hij heeft wel gevraagt of hij voor ieder apart een bonnetje moest maken.Dat hoeft dus niet.Het bonnetje hang ik aan het prikbord, maar naar van loop van tijd beland het in de vuilbak.Nooit aan gedacht het te bewaren

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 00:57

de hoefsmid van mijn vorige paard klopte altijd een nagel met een briefje waarop het te betalen bedrag stond op het buitenluikje (wel aan de buitenkant wel te verstaan. Dan kwam je smorgends op stal,zag je het direct hangen,haalde je het eraf en stortte je het op z'n rekening.

een "echte" rekening kun je dit niet noemen natuurlijk..gewoon een papiertje met 65 euro op geschreven haha

trouwens wel erg vervelend om die nagel uit de staldeur te krijgen achteraf..mja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 14:59

Welke hoefsmid heb jij Lotti? je woont vlak bij mij.ben benieuwd of het er één is die ik ken

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 18:36

Howard jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:00

Die heb ik ook gehad .
Anré vorselmans doet de paarden van de ruitershoeve ook.Een rustige man die niet het hemd van je lijf vraagt.
ik had met howard altijd problemen met op tijd komen of gewoonweg niet komen.
Ik heb mijn paarden aan driebomekesberg staan.

Jasper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:06

Al heel wat hoefsmeden gezien in mijn leven maar nog nooit een bonnetje gehad. Altijd contant betaald en tot de volgende keer maar weer.

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:13

Zoals hierboven al vermeld behoort je hoefsmid wel thuis facturen te hebben. Die moet een bedrijf jaren bewaren, dus die moeten er gewoon zijn. Ik zou hem even bellen en vragen of je kopietjes mag!

lianne125

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:37

ik krijg van mijn hoefsmid altijd netjes een rekening thuisgestuurd. dat doet hij omdat hij zijn admiistratie dan beter bij kan houden.