Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
...want oudere hengsten hoef je echt niet bij elkaar in de wei te zetten
. Jij kunt je hengsten een paardwaardig bestaan bieden, prima! Maar in wat voor omgeving heb jij ze staan? Komen er regelmatig hengstige merries langs, of staan ze samen ergens op een rustige wei? Ga je vaak met ze weg?
nou dan bof je maar dat hoef ik met onze mannen niet te doen hoor..die vreten elkaar op
...en neem liever geen risico om het te proberen..ooit wel eens vechtende hengsten bezig gezien...nou geen prettig gezicht om te zien hoor
en wil heb niets aan gewonde paarden ..bij ons komen ze elk om de buurt een aantal uren buiten...
sherif schreef:;) nou dan bof je maar dat hoef ik met onze mannen niet te doen hoor..die vreten elkaar op...en neem liever geen risico om het te proberen..ooit wel eens vechtende hengsten bezig gezien...nou geen prettig gezicht om te zien hoor
en wil heb niets aan gewonde paarden ..bij ons komen ze elk om de buurt een aantal uren buiten...
maar zo is er onlangs nog een hengst aan zijn verwondingen overleden omdat hij ook per ongeluk samen in een bak terecht kwam waar een andere hengst in liep..diertje is op jonge leeftijd overleden
karoliena schreef:Mijn pony mag dus nooit wedstrijden rijden. Zijn ruiter moet dus minimaal 12 jaar oud zijn en dat gaat niet. Erg jammer, KNHS al gebeld gevraagd of er geen kwalificatie proef was of zo. Maar nee regels zijn regels. .