Ervaringen met Harry's Horse Hoofdstel 'TPU Endurance'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:12

Voor mij is een typisch endurancehoofdstel idd een hoofdstel waar je snel met een paar clipjes het bit van af kunt halen. Een hoofdstel dat dat niet heeft, noem ik geen typisch endurancehoofdstel.

Maar er zijn dus blijkbaar merken die dat wél doen. Die geven er misschien de naam 'endurancehoofdstel' aan vanwege de kunststof en de felle kleurtjes. Maar een felgekleurde kunststof maakt van een willekeurig hoofdstel nog geen endurancehoofdstel.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:26

Karin schreef:
Voor mij is een typisch endurancehoofdstel idd een hoofdstel waar je snel met een paar clipjes het bit van af kunt halen. Een hoofdstel dat dat niet heeft, noem ik geen typisch endurancehoofdstel.

Maar er zijn dus blijkbaar merken die dat wél doen. Die geven er misschien de naam 'endurancehoofdstel' aan vanwege de kunststof en de felle kleurtjes. Maar een felgekleurde kunststof maakt van een willekeurig hoofdstel nog geen endurancehoofdstel.

Compleet mee eens

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 09:31

Bij dit nieuwe model, kun je wel d.m.v. klipjes het bit eruit halen. Ik heb het vorige model (lichtblauwe) gezien, en daarbij kon het niet, maar bij deze dus wel.