Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) 

runningkawa schreef:ik had ook iets van 175 in gedachten.
Maar ik heb verder dan ook geen idee of er wel animo is in deze regio (kom zelf eigenlijk uit Brabant)
En of die prijs hier wat klopt
Nogmaals, waarom eem paddock?
Puur interesse, want dan weet ik wat mensen belangrijk vinden

MISTRAL94 schreef:Als je het mesten zelf doet hou je de kosten volgens mij ook in de hand. Een ander kan de hele stal wel leeg scheppen terwijl dat niet nodig is. Volgens mij moet je echt vaste strikte regels maken/hebben om gedonder te voorkomen!

Amor_Amor schreef:MISTRAL94 schreef:Als je het mesten zelf doet hou je de kosten volgens mij ook in de hand. Een ander kan de hele stal wel leeg scheppen terwijl dat niet nodig is. Volgens mij moet je echt vaste strikte regels maken/hebben om gedonder te voorkomen!
Persoonlijk, maar dit ben ik hoor, meningen verschillen hier natuurlijk over, mest ik mijn stal graag zelf uit.
Ik wil weten wanneer de ontlasting van mijn pony er anders uitziet dan normaal, ik wil weten wanneer ze aan de diarree is, ik wil weten of er bijvoorbeeld wormen bij zitten, ik wil weten of mijn pony net als anders zoveel/weinig poept, ik wil weten of zij haar drollen opeet.
Wat betreft dat hele stal leeg scheppen, tuurlijk moet of mag daar wel op gelet worden, maar waarom zou je ineens anders uitmesten en opstrooien dan dat je ooit tevoren hebt gedaan? Omdat het bij de prijs zit inbegrepen? Dat is onzin!