Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

marloezzke schreef:en maar eigenwijs blijven stel ze gewoon goed af dan heb je geen last van niet goed passend
sammetje schreef:marloezzke schreef:en maar eigenwijs blijven stel ze gewoon goed af dan heb je geen last van niet goed passend
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens hoor. Je kan een beetje een "moeilijk" hoofd hebben en dan pas je die standaard casco capjes dus niet.
Ik heb ook een casco en ben matig tevreden. Mijn kinbandje blijf ik goed instellen maar die gaat op de een of andere wazige manier toch steeds weer losser zitten.

) dus van al die "niet-verstelbare" caps als IRH, Pikeur GPA en Happy Valley dinges moet ik minstens maat 59 hebben, maar dan zit t nog niet echt lekker en heb ik aan de zijkanten minstens 6 cm over...
Alleen is het wel een nadeel dat het touwtje bij die draaiknop heel snel kan knappen.. maargoed verder zit hij fijn en als hij niet goed zit kun je hem ook verstellen..
olgamaria schreef:een woord levensgevaarlijk.
hoe goed je ze ook afsteld ze blijven vreselijk
meerdere malen al meegemaakt dat wanneer een kind eraf viel, er niet zo zeer schade was van de val zelf maar meer van het plastique
klepje aan de voorkant dat versplinterde en het gezicht incl ogen beschadigde.
echt een totale aanfluiting ( ik doel hier de eevoudige versie youngster) met de andere versies heb ik geen ervaring.

Hahaatje schreef:Ik heb ook een Casco New Master.
In principe een hele fijne cap, je voelt bijna niet dat je 'm op hebt, alleen was de draaiknop aan de achterkant waar je de cap mee kan verstellen heel snel kapot... Dat vind ik wel een beetje zonde voor een cap van bijna 100 euro!
esmir schreef:ik heb er eentje gekregen, ik vind m spuuglelijk daarom zou ik m niet kopen, maar hij zit wel heel lekker, dat moet ik meegeven