RUBYWHITE schreef:die kieffer lijkt haast wel zwart...zijn er ook mensen met een bruin stubben dressuur zadel?
Ik heb een bruin Stubben dressuur zadel en die zit heerlijk.
Ik heb 'm vorig jaar 2e hands gekocht voor € 600,00.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
RUBYWHITE schreef:die kieffer lijkt haast wel zwart...zijn er ook mensen met een bruin stubben dressuur zadel?

kimmie261 schreef:die bruine van mij is stokoud...
maar zit als een huis...als ik hem wegdoe zal ik aan je denken...
Odie schreef:Als er iemand nog ergens zo'n KN te koop weet dan mag je me direct een PB sturen hoor!!! Bruin of zwart maakt mij niet uitals ie maar stokoud is!
Percella schreef:ik heb een kentour,,
maar die zijn volgens mij iets van €1.500

,die van mij is meer lichtbruin. XlucienneX schreef:Odie schreef:Als er iemand nog ergens zo'n KN te koop weet dan mag je me direct een PB sturen hoor!!! Bruin of zwart maakt mij niet uitals ie maar stokoud is!
ik weet niet waar je woont maar in ruitershop beerens in Scharnegoutum (friesland) ligt er een 2e hands mooi kn zwart zadel
kimmie261 schreef:die bruine van mij is stokoud...
maar zit als een huis...als ik hem wegdoe zal ik aan je denken...
wel vaak met van die dikkere kussens
#Ymke# schreef:Hier meld zich een trotse bruin bezitter![]()
Ik had hiervoor een negro bruine kentaur, maar deze werd te smal voor mijn paard. Daarnaast heb ik rugklachten en vond ik een zadel waar ik zonder al te veel pijn op kon rijden, de hulsebos! Deze heb ik nu bijna een maand en hij bevalt super!!! De kleur vind ik echt helemaal fantastisch![]()
Zo zag hij eruit toen hij geleverd werd![]()
Nu inmiddels door gebruik is het zitvlak + kniewrongen wat donkerder geworden en is ie nog mooier