Is dit nou oplichting?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:11

merrieveulen schreef:
ik heb gemaild met Nancy, van staldanae. ik geloof best dat het kan, maar ik wil het zelf zien voor ik het met zekerheid kan en wil geloven. ik heb een heleboel vragen meegestuurd, en een aantal foto's. ik ken mijn paarden erg goed, ze zijn hun hele leven al bij mij. ik ben dus erg benieuwd naar wat eruit gaat komen, ik kan zo nagaan of het klopt. ik zal nog op Bokt zetten hoe de uitslag is, en hoe ik erover denk.

ik heb het bij haar laten doen en was erg tevreden!!! mijn mening van haar verhaal staat hierboven in de pagina.

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:33

Ik geloofde ook er niet in,ik heb eigenlijk uit wanhoop een gesprek laten doen om toch eindelijk eens te weten te komen wat mijn vzpaard nou had
En ik moet zeggen,het heeft echt geholpen!Ik wist toen waar hij pijn had/heeft en toen de DA daar voelde ging hij door de achterhand.

Ik heb liggen janken bij zijn verleden,of ik het geloof?Eigenlijk wel,ondanks dat ik het niet ken,gezien zijn situatie is sluit zijn verleden hier op aan.Ook wist de 'praatster' me te zeggen dat hij 'zei' dat hij het heerlijk vind dat ik in zijn stal kom zitten,tja dan ga je wel nadenken hoe ze het weet?Ik heb niets gezegd
Vooral zijn laatste zin heeft me diep ontroert(staat in mijn onderschrift)
Het heeft me geholpen hem beter te begrijpen,heb me er meer gaan in verdiepen en ik 'voel' hem nu aan,kan zeggen wanneer hij wat gaat doen etc

MabuPets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 15:15

ik geloof het ook, mijn tante heeft een gesprek laten voeren met haar (vroeger) mishandelde andalusier, hij vertelde dingen waar ze ziek van werd, en alles wat ze zei klopte,

ook waarom hij zo bang was om geaaid te worden over de staldeur,
het bleek dat hij was geslagen met kokos matten,,,

hij kijkt altijd zo zuur omdat hij niet weet hoe hij zijn liefde moet laten zien, omdat hij nooit liefde had gekent voordat hij bij haar kwam,,
sinds hij is behandeld door een magnetiseur is hij erg veranderd, hij laat nu zien dat hij je "lief " vind, door je zachtjes te bijten en zijn neus tegen je aan te drukken voor aandacht, iets wat hij nooit had durven doen, bang om een klap te krijgen,,

dus wat sommige mensen doen geloof ik wel,,