bodem binnenrijhal

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PhiaBink

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:55

PriscaZ schreef:
PhiaBink schreef:
Ik heb een soort van Agterbergbodem, zonder worteldoek!!! gedraineerd an al. Hij koste 8 jaar geleden incl. loonwerker, afgraven en afvoeren van de grond, drainagemachine en drains, zand, naaldhoutchips en omheining +/- 17000 GULDEN. Het is een 20 x 40 bak. Na 8 jaar is hij nog super zonder plassen of bevriezen. We zitten hier in de polder op zware klei.

We hebben het in dit topic wel over een binnenrijbak... dit gaat om een buitenbak of niet? (zie in je profiel alleen een buitenbak en gezien je het over omheining hebt.

We hebben dus niets te maken met plassen en een omheining... Wat kost een agtenbergbodem voor een 20 x 40 binnenhal...

De bodem die ik heb kan dan zonder drains in een binnenbak . Vraag een loonwerker een offerte en Agterberg ook 1 en je ziet het verschil.

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 10:27

Volgens mij kost een meulendijks bodem ongeveer E 10,50 per vierkanten meter. voor die prijs leggen ze hem gelaserd en al. Alleen ligt het er dan aan hoeveel vierkanten meters je hebt of je een bak hebt van 20 x 40 of 20 x 60 of nog groter. Je kan ook eens zoeken op google volgens mij hebben ze een web-site. Veel succes met de keuze.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 10:51

bij ons ligt de meulendijksbodem er nu bijna een week in. Donderdag is hij gelegd, afgelopen maandag zijn ze van Meulendijks geweest om hem te controleren.

Volgens hun zou hij met een paar weekjes optimaal zijn.

Het is echt een hele vooruitgang na gewoon geel zand. Op het moment is hij nog erg zwaar, maar dat wordt snel beter zeggen ze.