Sugarmiss schreef:Voor de koude winterdagen doe ik gewoon een thermobroek over mijn broek aan, of ik draag er een dikke legging onder.
(of ik rij niet)
De link van Kreamer zelf
http://www.kraemer-pferdesport.de/
Ik had um gevonden, maar bedankt...Overigens, ik ben in het bezit van meer been dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. Hij had één modelletje met een lengtemaat. Ik zal wel eens bellen, want ik zou er dolgraag ééntje willen uitproberen, maarals dat ding ook (net als HH) boven mijn enkels ophoudt........
Citaat:Toch maar aan de neopreenchaps!! Hebbe, hebbe!!
Ook een beetje glad, maar je kont is nog wel stroef.
Citaat:Stud One............ Blue Balance hier op Bokt heeft er wel eentje meegenomen.
Blue Balance en ik hebben dit topic bedacht. Ik zag net dat ook Bianca ideeën heeft over broeken. BB en ik wilden weten of we het wiel opnieuw moeten uitvinden of dat het perfecte wiel er al is. Ik ben dol op jeans, maar ik kan me voorstellen dat er andere wensen zijn. Dus daarom is het handig als we zoveel mogelijk feedback van de gebruikers krijgen. Het is een beetje nutteloos als je iets gaat inkopen, dan wel laat maken en niemand wil het hebben......

Zou dit wat zijn?????
Van deze broekjes word ik zeer blij...ze hebben nog meer kleurtjes ook. Voor zover ik weet in Nederland niet erg algemeen te koop en helaas ook weer van katoen....
maar je begrijpt nu wat ik bedoel.